Posiedzenie Senatu w dniu 12 grudnia 2012 r., godz. 10:15.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 2 z posiedzenia Senatu w dniu 14 listopada 2012 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
    1. Prezentacja analizy socjologicznej procesu rekrutacji na rok akademicki 2012/2013. [pobierz materiał]
  4. Sprawy finansowe.
    1. Wykonanie planu finansowego na rok 2012 – stan na koniec III kwartału. [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie prowizorium planu finansowego na rok 2013. [pobierz uchwałę]
    3. Wybór biegłego rewidenta oceniającego sprawozdanie finansowe za rok 2012. [pobierz uchwałę]
  5. Wybór przedstawicieli studentów do stałych komisji senackich na kadencję 2012-2016. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  6. Wybór członków komisji dyscyplinarnych do spraw studentów i doktorantów na kadencję 2012-2016.
    1. Komisja Dyscyplinarna do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Odwoławcza Komisja Dyscyplinarna do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących mianowania. [pobierz uchwałę]
    1. na stanowisko profesora zwyczajnego na UW na czas nieokreślony:
      1. prof. dr hab. Małgorzaty Borowskiej – Wydział „Artes Liberales”; [pobierz materiał]
      2. prof. dr hab. Anny Duszak – Wydział Lingwistyki Stosowanej; [pobierz materiał]
      3. prof. dr. hab. Wojciecha Gadomskiego – Wydział Chemii; [pobierz materiał]
      4. prof. dr. hab. Mikalaja Khaustovicha – Wydział Lingwistyki Stosowanej; [pobierz materiał]
      5. prof. dr. hab. Pawła Krysińskiego – Wydział Chemii; [pobierz materiał]
      6. prof. dr hab. Anny Kukułki-Wojtasik – Wydział Lingwistyki Stosowanej; [pobierz materiał]
      7. prof. dr. hab. Rafała Latały – Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz materiał]
      8. prof. dr. hab. Józefa Mieczkowskiego – Wydział Chemii; [pobierz materiał]
      9. prof. dr hab. Barbary Milewskiej-Waźbińskiej – Wydział Polonistyki; [pobierz materiał]
      10. prof. dr. hab. Andrzeja Misiuka – Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych; [pobierz materiał]
      11. prof. dr hab. Krystyny Pyrzyńskiej – Wydział Chemii; [pobierz materiał]
      12. prof. dr. hab. Mirosława Szymańskiego – Wydział Pedagogiczny; [pobierz materiał]
      13. prof. dr. hab. Wiesława Theissa – Wydział Pedagogiczny; [pobierz materiał]
      14. prof. dr hab. Zofii Zielińskiej – Wydział Historyczny; [pobierz materiał]
      15. prof. dr. hab. Antoniego Ziemby – Wydział Historyczny. [pobierz materiał]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia. [pobierz uchwałę]
    1. na stanowisko profesora nadzwyczajnego na UW na pięć lat:
      1. dr hab. Anny Bajer – Wydział Biologii; [pobierz materiał]
      2. dr. hab. Michała Cyrańskiego – Wydział Chemii; [pobierz materiał]
      3. dr hab. Magdaleny Dąbrowskiej – Wydział Lingwistyki Stosowanej; [pobierz materiał]
      4. dr. hab. Wojciecha Dziemianowicza – Wydział Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz materiał]
      5. dr. hab. Wojciecha Dzwolaka – Wydział Chemii; [pobierz materiał]
      6. prof. dr. hab. Zbigniewa Izdebskiego – Wydział Pedagogiczny; [pobierz materiał]
      7. dr. hab. Andrzeja Kaima – Wydział Chemii; [pobierz materiał]
      8. dr. hab. Stanisława Kubielasa – Wydział Nauk Ekonomicznych; [pobierz materiał]
      9. dr. hab. Grzegorza Litwinienki – Wydział Chemii; [pobierz materiał]
      10. dr. hab. Sławomira Łodzińskiego – Wydział Filozofii i Socjologii; [pobierz materiał]
      11. prof. dr hab. Agaty Michalskiej-Maksymiuk – Wydział Chemii; [pobierz materiał]
      12. dr. hab. Andrzeja Miszczuka – Instytut Ameryk i Europy. [pobierz materiał]
      13. dr hab. Jolanty Młynarczyk – Wydział Historyczny; [pobierz materiał]
      14. dr hab. Grażyny Romańczuk-Woronieckiej – Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz materiał]
      15. dr. hab. Andrzeja Waśkiewicza – Wydział Filozofii i Socjologii; [pobierz materiał]
      16. dr hab. Krystyny Wróblewskiej-Pawlak – Wydział Neofilologii; [pobierz materiał]
      17. dr hab. Izabelli Zatorskiej – Wydział Neofilologii. [pobierz materiał]
    2. na stanowisko profesora zwyczajnego na UW na czas nieokreślony:
      1. prof. dr hab. Barbary Tudek – Wydział Biologii. [pobierz materiał]
  9. Sprawy dotyczące studiów.
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 548 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 30 maja 2012 r. w sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2013/2014. [pobierz uchwałę],  [pobierz załącznik, [pobierz załącznik II Wersja]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 181 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 8 kwietnia 1998 r. w sprawie utworzenia kierunku studiów „dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz magisterskich studiów uzupełniających na kierunku informatyka. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie nadania prof. Odedowi Starkowi tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Warszawskiego – wniosek Wydziału Nauk Ekonomicznych. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję]
    2. Uchwała w sprawie odnowienia doktoratu prof. Wiesława Juszczaka – wniosek Wydziału Historycznego. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję]
    3. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Bolesława Balcerowicza z Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych dorobku prof. Adama Daniela Rotfelda – kandydata do tytułu doktora honoris causa Akademii Obrony Narodowej. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję]
    4. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 33 Senatu z dnia 17 grudnia
      2008 r. w sprawie przyjęcia perspektywicznego planu inwestycyjnego Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
    5. Uchwała w sprawie określenia wysokości stypendium dla osób odbywających staż asystencki. [pobierz uchwałę]
  11. Wolne wnioski.
Przewodniczący Senatu
Uniwersytetu Warszawskiego
Rektor
dr hab. Marcin Pałys, prof. UW
Pkt 7. i 8. otrzymują brzmienie:

7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na podstawie mianowania. [pobierz uchwałę II Wersja]

8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. [pobierz uchwałę II Wersja]
Dodaje się pkt:

9.3. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]

  9.4. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzoru świadectwa ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
9.5. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzoru świadectwa ukończenia kursów dokształcających na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
10.6. Uchwała w sprawie dodatkowego świadczenia materialnego z tytułu  niepełnosprawności dla pracowników Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]

Posiedzenie Senatu w dniu 14 listopada 2012 r., godz. 10:15.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 1 z posiedzenia Senatu w dniu 17 października 2012 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Wybór członków stałych komisji senackich, niebędących studentami lub doktorantami, na kadencję 2012-2016. [pobierz uchwałę]
    1. Komisja Senacka ds. Badań Naukowych. [pobierz materiał]
    2. Komisja Senacka ds. Budżetu i Finansów. [pobierz materiał]
    3. Komisja Senacka ds. Organizacji i Rozwoju Przestrzennego Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz materiał]
    4. Komisja Senacka ds. Polityki Kadrowej. [pobierz materiał]
    5. Komisja Senacka ds. Socjalnych. [pobierz materiał]
    6. Komisja Senacka ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia. [pobierz materiał]
    7. Komisja Senacka Prawno-Statutowa. [pobierz materiał]
  5. Wybór członków komisji dla nauczycieli akademickich na kadencję 2012-2016.
    1. Uczelniana Komisja Oceniająca dla Nauczycieli Akademickich. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Odwoławcza Komisja Oceniająca dla Nauczycieli Akademickich. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Komisja Dyscyplinarna dla Nauczycieli Akademickich. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  6. Powołanie Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego na kadencję 2012-2016. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7. Powołanie Zarządu i Rady Nadzorczej UWRC sp. z o.o. [pobierz uchwałę]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia: [pobierz uchwałę]
    1. na stanowisko profesora nadzwyczajnego na UW na pięć lat:
      1. dr. hab. Bogusława Bagińskiego – Wydział Geologii; [pobierz materiał]
      2. dr. hab. Janusza Dobieszewskiego – Wydział Filozofii i Socjologii; [pobierz materiał]
      3. dr. hab. Zbigniewa Lasocika – Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz materiał]
      4. dr. hab. Roberta Małeckiego – Wydział Neofilologii; [pobierz materiał]
      5. dr. hab. Joaquína Roberto Gonzáleza Martíneza  – Wydział Neofilologii; [pobierz materiał]
      6. dr. hab. Marka Paryża – Wydział Neofilologii; [pobierz materiał]
      7. dr. hab. Andrzeja Pieńkosa – Wydział Historyczny; [pobierz materiał]
      8. dr. hab. Michała Szymańskiego – Wydział Fizyki; [pobierz materiał]
      9. dr hab. Doroty Urbanek – Wydział Lingwistyki Stosowanej; [pobierz materiał]
      10. dr hab. Elżbiety Wichrowskiej – Wydział Polonistyki. [pobierz materiał]
    2. na stanowisko profesora nadzwyczajnego na UW na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Pawła Sowińskiego – Wydział Biologii; [pobierz materiał]
      2. prof. dr hab. Joanny Tokarskiej-Bakir – Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz materiał]
      3. prof. dr hab. Anny Wieczorkiewicz – Wydział Historyczny. [pobierz materiał]
  9. Uchwała w sprawie zgody na kontynuowanie dodatkowego zatrudnienia:
    1. prof. dr hab. Janusz Adamowski – dziekan Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. [pobierz uchwałę]
    2. prof. dr hab. Janusz Hryniewicz – dyrektor Instytutu Ameryk i Europy. [pobierz uchwałę]
  10. Sprawozdanie z działalności Zarządu Samorządu Studentów UW w kadencjach 2010/2011 i 2011/2012.
  11. Zmiany w załączniku do Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – II czytanie. [pobierz uchwałę]
  12. Wolne wnioski.

 

Przewodniczący Senatu
Uniwersytetu Warszawskiego
Rektor
dr hab. Marcin Pałys, prof. UW

Posiedzenie Senatu w dniu 17 października 2012 r., godz. 10:15.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołów.
    1. Protokół nr 39 z posiedzenia Senatu w dniu 30 maja 2012 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    2. Protokół nr 40 z posiedzenia Senatu w dniu 13 czerwca 2012 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
    1. Skład Senatu w kadencji 2012-2016. [pobierz materiał]
    2. Informacja o rekrutacji na I rok studiów w roku akademickim 2012/2013.  [pobierz prezentację], [pobierz materiał] , [pobierz materiał]
  4. Komisje senackie w kadencji 2012-2016.
    1. Uchwała w sprawie utworzenia stałych komisji senackich, określenia zakresu ich działania oraz liczby członków. [pobierz uchwałę]
    2. Określenie trybu wyborczego przewodniczących stałych komisji senackich.  [pobierz uchwałę]
    3. Wybór przewodniczących komisji senackich. [pobierz uchwałę]
  5. Wybór kandydatów do Komisji Dyscyplinarnej do spraw nauczycieli akademickich przy Radzie Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kadencję 2013-2016. [pobierz uchwałę]
  6. Uchwała w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu członka Uczelnianej Komisji Wyborczej. [pobierz uchwałę]
  7. Uchwała w sprawie określenia procedury oraz kryteriów udzielania zgody na dodatkowe zatrudnienie. [pobierz uchwałę]
  8. Sprawy organizacyjne.
    1. Zmiany w załączniku do Statutu Uniwersytetu Warszawskiego –
      I czytanie. [pobierz uchwałę]
    2. Zmiany w załączniku do Regulaminu Systemu Biblioteczno-Informacyjnego Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę],  [pobierz materiał]
  9. Sprawy dotyczące studiów.
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 513 Senatu z dnia 16 maja
      2012 r. w sprawie kierunków studiów prowadzonych przez podstawowe jednostki organizacyjne na Uniwersytecie Warszawskim oraz uchwały nr 532 Senatu z dnia 30 maja 2012 r. w sprawie utworzenia specjalności na kierunku studiów Ochrona Przyrody. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę II wersja]
  10. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie nadania Sir Charlesowi A. R. Hoare tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Warszawskiego – wniosek Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję]
    2. Uchwała w sprawie odnowienia doktoratu prof. Adama Hulanickiego – wniosek Wydziału Chemii. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję]
    3. Uchwała w sprawie powołania prof. Bolesława Balcerowicza z Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na recenzenta dorobku prof. Adama Daniela Rotfelda – kandydata do tytułu doktora honoris causa Akademii Obrony Narodowej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    4. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości. [pobierz uchwałę]
    5. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 33 Senatu z dnia 17 grudnia
      2008 r. w sprawie przyjęcia perspektywicznego planu inwestycyjnego Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
    6. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 566 Senatu z dnia 13 czerwca
      2012 r. w sprawie dodatku specjalnego dla Rektora Uniwersytetu Warszawskiego oraz dodatków specjalnych dla prorektorów Uniwersytetu Warszawskiego w kadencji 2012-2016. [pobierz uchwałę]
  11. Wolne wnioski.

 

Przewodniczący Senatu
Uniwersytetu Warszawskiego
Rektor
dr hab. Marcin Pałys, prof. UW
Uzupełnienie porządku obrad:
8.3. Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu Konkursu na Dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. [pobierz uchwałę]

8.4. Uchwała w sprawie wyboru przedstawiciela Senatu do Komisji Konkursowej na Dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. [pobierz uchwałę]

Informacje archiwalne