Posiedzenie Senatu w dniu 20 grudnia 2017 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkty:
10.9a. Wydział Biologii, Wydział Chemii oraz Wydział Zarządzania.
10.9.1a. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Biologii, Wydział Chemii oraz Wydział Zarządzania.
10.9.2a. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Biologii, Wydział Chemii oraz Wydział Zarządzania.

10.11. Wniosek Międzywydziałowych Studiów Ochrony Środowiska w sprawie zmiany nazwy kierunku studiów:
10.11.1. Uchwała w sprawie zmiany nazwy kierunku studiów ochrona środowiska na międzywydziałowe studia ochrony środowiska.
13.3. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o przekształceniu Międzywydziałowych Studiów Ochrony Środowiska oraz Uniwersyteckiego Centrum Badań nad Środowiskiem Przyrodniczym i Zrównoważonym Rozwojem.
Skreśla się punkty:
10.1. Wniosek Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych oraz Wydziału Prawa i Administracji w sprawie prowadzenia w Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego kierunku studiów samorząd miejski oraz prowadzenia studiów drugiego stopnia, stacjonarnych i niestacjonarnych.
10.1.1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów samorząd miejski.
10.1.2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów samorząd miejski.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołów:
    1. Protokół nr 13 z posiedzenia Senatu w dniu 22 listopada 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie.  [pobierz uchwałę]
  5. Procedura powołania Dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie:
    1. Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu Konkursu na Dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. [pobierz uchwałę],
    2. Uchwała w sprawie wyboru członków do Komisji Konkursowej na Dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. [pobierz uchwałę]
  6. Uchwała w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę]
  7. Wybór przedstawicieli studentów do:
    1. Stałych komisji senackich. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – Kandydaci], [pobierz materiał]
    2. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – Kandydaci], [pobierz materiał]
    3. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – Kandydaci], [pobierz materiał]
    4. Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli Akademickich. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – Kandydaci], [pobierz materiał]
    5. Uczelnianej Komisji Wyborczej. [pobierz uchwałę]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów – na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Anny Bajer z Wydziału Biologii; [pobierz materiał]
    2. dr. hab. Rafała Demkowicza-Dobrzańskiego z Wydziału Fizyki; [pobierz materiał]
    3. prof. dr. hab. Janusza Dobieszewskiego z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz materiał]
    4. dr. hab. Sławomira Łodzińskiego z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz materiał]
    5. dr. hab. Łukasza Pisarczyka z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz materiał]
    6. dr. hab. Piotra Sołtana z Wydziału Fizyki; [pobierz materiał]
    7. dr. hab. Piotra Sułkowskiego z Wydziału Fizyki; [pobierz materiał]
    8. dr. hab. Ryszarda Szarfenberga z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz materiał]
    9. dr. hab. Wojciecha Wasilewskiego z Wydziału Fizyki. [pobierz materiał]
  9. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na stanowisku profesora wizytującego na podstawie umowy o pracę na czas określony – dr. Istvana Racza na Wydziale Fizyki. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Sprawy dotyczące studiów:
          Nowa specjalność

    1. Wniosek Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych oraz Wydziału Prawa i Administracji w sprawie prowadzenia w Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego kierunku studiów samorząd miejski oraz prowadzenia studiów drugiego stopnia, stacjonarnych i niestacjonarnych. [pobierz materiał] SKREŚLA SIĘ
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów samorząd miejski. [pobierz uchwałę] SKREŚLA SIĘ
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów samorząd miejski. [pobierz uchwałę] SKREŚLA SIĘ
    2. Wniosek Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w sprawie utworzenia na kierunku studiów politologia specjalności w języku angielskim Graduate Programme in Political Science. [pobierz uchwałę], [patrz materiał w punkcie 10.5.]
                                                                                                                                                                                                 Zmiany nazw specjalności
    3. Wniosek Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w sprawie zmiany na kierunku studiów stosunki międzynarodowe nazw specjalności: [pobierz uchwałę], [patrz materiał w pkt 10.5.]
      1. integracja i stosunki zewnętrzne Unii Europejskiej na stosunki zewnętrzne Unii Europejskiej;
      2. studia wschodnioazjatyckie na studia azjatyckie.
    4. Wniosek Wydziału Neofilologii w sprawie zmiany na kierunku studiów studia filologiczno-kulturoznawcze nazw specjalności: [pobierz uchwałę], [patrz materiał w punkcie 10.6.]
      1. iberystyka – j.hiszpański na iberystyka (hiszpański);
      2. iberystyka – j.portugalski na iberystyka (portugalski).
        Dostosowanie profili i programów kształcenia
        Kierunki prowadzone przez wydziały
    5. Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz uchwałę]
    6. Wydział Neofilologii. [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Neofilologii. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Neofilologii. [pobierz uchwałę]
    7. Wydział Prawa i Administracji. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Prawa i Administracji. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Prawa i Administracji. [pobierz uchwałę]
    8. Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz uchwałę]
    9. Wydział Zarządzania. [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Zarządzania. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Zarządzania. [pobierz uchwałę]
    10. Wydział Biologii, Wydział Chemii oraz Wydział Zarządzania.
      10.9.1a. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Biologii, Wydział Chemii oraz Wydział Zarządzania. [pobierz uchwałę]
      10.9.2a. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Biologii, Wydział Chemii oraz Wydział Zarządzania. [pobierz uchwałę]
      Inne
    11. Wniosek Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w sprawie zniesienia prowadzenia studiów na kierunku studiów nauki o rodzinie. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    12.  Wniosek Międzywydziałowych Studiów Ochrony Środowiska w sprawie zmiany nazwy kierunku studiów: SKREŚLONY
      10.12.1. Uchwała w sprawie zmiany nazwy kierunku studiów ochrona środowiska na międzywydziałowe studia ochrony środowiska. [pobierz uchwałęSKREŚLONY
  11. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 139 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019. [pobierz uchwałę], [pobierz autopoprawkę]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 140 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2018/2019, 2019/2020 oraz 2020/2021. [pobierz uchwałę], [pobierz autopoprawkę]
  12. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzoru Umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim finansowane przez osoby trzecie. [pobierz uchwałę] PRZENIESIONE
    2. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzoru Umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim współfinansowane przez osoby trzecie. [pobierz uchwałę] PRZENIESIONE
  13. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Marii Libiszowskiej-Żółtkowskiej dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Łódzkiego – księdza Adama Bonieckiego. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję]
    2. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Włodzimierza Lengauera dorobku kandydatki do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu w Białymstoku – prof. Ewy Marii Wipszyckiej-Bravo. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję]
    3. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o przekształceniu Międzywydziałowych Studiów Ochrony Środowiska oraz Uniwersyteckiego Centrum Badań nad Środowiskiem Przyrodniczym i Zrównoważonym Rozwojem. [pobierz uchwałę]
  14. Wolne wnioski.

    Przewodniczący Senatu UW
    Rektor: M. Pałys

W przerwie obrad Senatu odbędzie się wręczenie Medali Komisji Edukacji Narodowej oraz dyplomów – nagród Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Nadzwyczajne posiedzenie Senatu w dniu 6 grudnia 2017 r., godz. 10.15. – DODATKOWE

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora.
  3. Uchwała w sprawie potrzebnych zmian w przepisach dotyczących szkolnictwa wyższego. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę II WERSJA]
  4. Uchwała w sprawie stanowiska Senatu Uniwersytetu Warszawskiego wobec haseł ksenofobicznych na warszawskim Marszu Niepodległości 11 listopada 2017 roku. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę II WERSJA], [pobierz materiał]
  5. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 22 listopada 2017 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Skreśla się punkt:

5. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie.

Dodaje się punkty:

10.1. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na rozporządzenie mieniem Uniwersytetu Warszawskiego.
10.2. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Łódzkiego – prof. Marii Libiszowskiej-Żółtkowskiej.
10.3. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydatki do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu w Białymstoku – prof. Włodzimierza Lengauera.

Porządek obrad:

  1. Wręczenie Nagrody Dydaktycznej Rektora Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2017 – Sala Złota. [pobierz materiał]
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów:
    1. Protokół nr 11 z posiedzenia Senatu w dniu 27 września 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    2. Protokół nr 12 z posiedzenia Senatu w dniu 18 października 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  4. Informacje Rektora:
    1. Informacja o rekrutacji w roku akademickim 2017/2018. [pobierz materiał – II WERSJA], [pobierz materiał -II WERSJA], [pobierz prezentację]
  5. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie. [pobierz uchwałę] SKREŚLONY
  6. Odwołanie i wybór uzupełniający przedstawiciela doktorantów:
    1. Uchwała w sprawie odwołania członka Komisji Senackiej ds. Budżetu i Finansów w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie wyboru uzupełniającego członka Komisji Senackiej ds. Budżetu i Finansów w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów: [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Bogusława Bagińskiego z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Wojciecha Dziemianowicza z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz wniosek]
      3. dr. hab. Roberta Kupieckiego z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
      4. dr. hab. Andrzeja Pieńkosa z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
      5. dr. hab. Andrzeja Waśkiewicza z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz wniosek]
      6. dr hab. Izabelli Zatorskiej z Wydziału Neofilologii. [pobierz wniosek]
    2. na podstawie mianowania na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. prof. dr. hab. Zbigniewa Izdebskiego z Wydziału Pedagogicznego; [pobierz wniosek]
      2. prof. dr. hab. Michała Szymańskiego z Wydziału Fizyki. [pobierz wniosek]
  8.  Sprawy dotyczące studiów:                                                                                                                                                                                                                                   Nowe kierunki i specjalności
    1. Wniosek Wydziału Psychologii w sprawie prowadzenia kierunku studiów stosowana psychologia zwierząt oraz prowadzenia studiów pierwszego stopnia, niestacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów stosowana psychologia zwierząt. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów stosowana psychologia zwierząt. [pobierz uchwałę]
    2. Wniosek Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych w sprawie utworzenia specjalności: [materiał patrz pkt 8.8.]
      1. na kierunku studiów geografia: [pobierz uchwałę],
        1. geografia fizyczna;
        2. geografia społeczno-ekonomiczna.
      2. na kierunku studiów gospodarka przestrzenna specjalności planowanie przestrzenne i regionalistyka. [pobierz uchwałę],
    3. Wniosek Wydziału Polonistyki w sprawie utworzenia specjalności język-literatura-kultura na kierunku studiów filologia polska. [pobierz uchwałę],   [patrz materiał 8.12.]                                                                                                                                                             Zmiany nazwy specjalności
    4. Wniosek Wydziału Biologii w sprawie zmiany na kierunku studiów biologia nazwy specjalności ekologia na ekologia i ewolucjonizm. [pobierz uchwałę], [materiał patrz pkt 8.7.]
    5. Wniosek Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych w sprawie zmiany nazw specjalności: [materiał patrz pkt 8.8.]
      1. na kierunku studiów geografia: [pobierz uchwałę],
        1. geoekologia i kształtowanie krajobrazu na geoekologia i geomorfologia,
        2. geografia globalizacji na geografia świata,
        3. geografia miast i turystyki na geografia społeczno-ekonomiczna;
      2. na kierunku studiów gospodarka przestrzenna: [pobierz uchwałę],
        1. urbanistyka i regionalistyka na urbanistyka i rewitalizacja,
        2. planowanie strategiczne rozwoju regionalnego i lokalnego na zarządzanie strategiczne w samorządzie terytorialnym.
    6. Wniosek Wydziału Orientalistycznego w sprawie zmiany na kierunku studiów orientalistyka nazwy specjalności kultura Wschodu Starożytnego – egiptologia na egiptologia. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]                                                                                                                                                                       Dostosowanie profili i programów kształcenia
      Kierunki prowadzone przez wydziały
    7. Wydział Biologii. [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Biologii. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Biologii. [pobierz uchwałę]
    8. Wydział Geografii i Studiów Regionalnych. [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Geografii i Studiów Regionalnych. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Geografii i Studiów Regionalnych. [pobierz uchwałę]
    9. Wydział Geologii. [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Geologii. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Geologii. [pobierz uchwałę]
    10. Wydział Historyczny. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Historyczny. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Historyczny. [pobierz uchwałę]
    11. Wydział Orientalistyczny. [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Orientalistyczny. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Orientalistyczny. [pobierz uchwałę]
    12. Wydział Polonistyki. [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Polonistyki. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Polonistyki. [pobierz uchwałę]
    13. Wydział Prawa i Administracji. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Prawa i Administracji. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Prawa i Administracji. [pobierz uchwałę]
    14. Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz uchwałę]
        Kierunek prowadzony wspólnie przez wydziały
    15. Wydział Prawa i Administracji oraz Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Prawa i Administracji oraz Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Prawa i Administracji oraz Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz uchwałę],                                                                                                                                                                                                    Kierunki prowadzone przez inne jednostki
    16. Centrum Europejskie Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Centrum Europejskie Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Centrum Europejskie Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
    17. Instytut Europy i Ameryk. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Instytut Europy i Ameryk. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Instytut Europy i Ameryk. [pobierz uchwałę]
    18. Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego wspólnie przez Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych oraz Wydział Prawa i Administracji w Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych wspólnie przez Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych oraz Wydział Prawa i Administracji w Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego. [pobierz uchwałę]
        Zmiany w uchwałach
    19. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 346 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 18 marca 2015 r. w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów Humanitarian Action – Wydział Prawa i Administracji. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    20. Uchwała w sprawie utraty mocy uchwały nr 548 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów interdyscyplinarne studia europejskie oraz uchwały nr 549 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów interdyscyplinarne studia europejskie – Centrum Europejskie UW. [pobierz uchwałę]
  9. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Uchwała w sprawie wytycznych dla rad jednostek organizacyjnych uprawionych do prowadzenia studiów podyplomowych dotyczących projektowania programów studiów podyplomowych. [pobierz uchwałę]
    2. Wniosek Wydziału Polonistyki w sprawie zmiany programu kształcenia oraz przyjęcia efektów kształcenia – studiów podyplomowych Filologia polska w praktyce. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na rozporządzenie mieniem Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Łódzkiego – prof. Marii Libiszowskiej-Żółtkowskiej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydatki do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu w Białymstoku – prof. Włodzimierza Lengauera. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  11. Wolne wnioski.

 

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 18 października 2017 r., godz. 10.15.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora.
  3. Sprawy finansowe.
    1. Wykonanie planu finansowego na rok 2017 – stan po I półroczu. [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie prowizorium planu finansowego na rok 2018. [pobierz uchwałę]
    3. Uchwała w sprawie zasad podziału niektórych środków finansowych z budżetu państwa. [pobierz uchwałę]
  4. Wybór biegłego rewidenta.
    1. Uchwała w sprawie wyboru biegłego rewidenta oceniającego sprawozdanie finansowe za rok 2018. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie wyboru biegłego rewidenta oceniającego skonsolidowane sprawozdanie finansowe za rok 2018. [pobierz uchwałę]
  5. Sprawy dotyczące studiów.
                         Dostosowanie profili i programów kształcenia

    1. Wydział „Artes Liberales”: [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział „Artes Liberales”. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział „Artes Liberales”. [pobierz uchwałę]
    2. Wydział Historyczny: [pobierz materiał], [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Historyczny. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Historyczny. [pobierz uchwałę]
    3. Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji: [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz uchwałę]

        Inne

    4. Wniosek Wydziału Lingwistyki Stosowanej w sprawie utworzenia na kierunku studiów lingwistyka stosowana specjalności – specjalność tłumaczeniowa. [pobierz uchwałę], [pobierz wniosek]
  6. Sprawy bieżące.
  7. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 27 września 2017 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt:
6.2.  Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania.
6.3.  Odpowiedź na interpelację członka Senatu, studenta Adama Krzymińskiego w sprawie korespondencji Komisji Rektorskiej ds. Przeciwdziałania Dyskryminacji.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 10 z posiedzenia Senatu w dniu 28 czerwca 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Dyskusja nad projektem ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów: [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Michała Bystrzejewskiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Roberta Małeckiego z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    2. na podstawie mianowania na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. prof. dr. hab. Marcina Gawryckiego z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
      2. prof. dr hab. Elżbiety Wichrowskiej z Wydziału Polonistyki. [pobierz wniosek]
  6. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie wyboru kandydatów na członków Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kadencję 2018-2021. [pobierz uchwałę], [Kandydaci], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Odpowiedź na interpelację członka Senatu, studenta Adama Krzymińskiego w sprawie korespondencji Komisji Rektorskiej ds. Przeciwdziałania Dyskryminacji.  [pobierz materiał]
  7. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 28 czerwca 2017 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt:
6a. Uchwała w sprawie stwierdzenia zgodności Regulaminu Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego z ustawą – Prawo o szkolnictwie wyższym i Statutem Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 9 z posiedzenia Senatu w dniu 24 maja 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora. [Porozmawiajmy o przyszłej ustawie – podsumowanie spotkań warsztatowych ], [Zintegrowany Program Uczelni]
    1. Terminy posiedzeń Senatu w roku akademickim 2017/2018. [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  4. Sprawozdanie Rektora za rok 2016.
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2016. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Informacja o wykonaniu planu rzeczowo-finansowego za rok 2016. [pobierz materiał]
    3. Sprawozdanie Rektora z działalności Uczelni w 2016 roku. [pobierz materiał]
    4. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania rocznego Rektora Uniwersytetu Warszawskiego w 2016 roku. [pobierz uchwałę]
  5. Uchwała w sprawie planu rzeczowo-finansowego na rok 2017. [pobierz uchwałę]
  6. Wybór biegłego rewidenta.
    1. Uchwała w sprawie wyboru biegłego rewidenta oceniającego sprawozdanie finansowe za rok 2017. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie wyboru biegłego rewidenta oceniającego skonsolidowane sprawozdanie finansowe za rok 2017. [pobierz uchwałę]                                                                                                                                                                                                                              6a. Uchwała w sprawie stwierdzenia zgodności Regulaminu Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego z ustawą – Prawo o szkolnictwie wyższym i Statutem Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów: [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas określony:
      1. dr. hab. Bartosza Kontnego z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
      3. dr. hab. Marka Paryża z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
      4. dr hab. Małgorzaty Żytko z Wydziału Pedagogicznego. [pobierz wniosek]
    2. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Witolda Bednorza z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Cezarego Cieślińskiego z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz wniosek]
      3. dr hab. Pauliny Dominiak z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
      4. dr. hab. Wojciecha Dzwolaka z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
      5. dr. hab. Łukasza Kowalika z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      6. dr. hab. Mirosława Kowaluka z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      7. dr. hab. Leszka Marcinkowskiego z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      8. dr. hab. Filipa Murlaka z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      9. dr hab. Anha Linha Nguyena z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      10. dr. hab. Adama Przepiórkowskiego z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz wniosek]
      11. dr. hab. Krzysztofa Rządcy z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      12. dr. hab. Tomasza Waliszewskiego z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
      13. dr. hab. Andrzeja Webera z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      14. dr hab. Anny Wysockiej z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
      15. dr. hab. Cezarego Żołędowskiego z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz wniosek]
    3. na podstawie mianowania na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. prof. dr. hab. Michała Cyrańskiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
      2. prof. dr. hab. Krzysztofa Jasieckiego z Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego; [pobierz wniosek]
      3. prof. dr hab. Agaty Michalskiej-Maksymiuk z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
      4. prof. dr hab. Doroty Urbanek z Wydziału Lingwistyki Stosowanej. [pobierz wniosek]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na stanowisku profesora wizytującego na podstawie umowy o pracę na czas określony – dr. Johna Fredericka Allena w Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz wniosek], [pobierz materiał]
  9. Sprawy dotyczące studiów.
    1. Uchwała w sprawie zniesienia prowadzenia jednolitych studiów magisterskich. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie wykreślenia z kierunkowych efektów kształcenia efektu dotyczącego wychowania fizycznego jako niezwiązanego z kształceniem kierunkowym. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzoru świadectwa ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik II WERSJA]
  11. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Komunikacja korporacyjna. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Wniosek Wydziału Prawa i Administracji w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Cyberbezpieczeństwo. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Wniosek Wydziału Psychologii w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Psychologia w coachingu. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    4. Wniosek Wydziału Zarządzania w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Podyplomowych Studiów Menedżerskich Sukcesja w biznesie. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    5. Wniosek Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji w sprawie likwidacji studiów podyplomowych: [pobierz uchwałę],[pobierz materiał]
      1. Podyplomowe Studium Ewaluacji Projektów Finansowych przez Unię Europejską;
      2. Podyplomowe Studium Rozwiązywania Konfliktów i Partycypacja Społeczna;
      3. Podyplomowe Studium Problemów Rodziny – Wychowanie do Życia w Rodzinie, Praca z Rodziną;
      4. Podyplomowe Studia Seksuologia Społeczna;
      5. Studium Komunikacji Społecznej w Społeczeństwie Obywatelskim.
  12. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego zadań w ramach projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 2.0.”. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  13. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 24 maja 2017 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt:

9.3.  Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 8 z posiedzenia Senatu w dniu 26 kwietnia 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie planu finansowego na rok 2017. [pobierz uchwałę]
  5. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – II czytanie. [pobierz uchwałę]
  6. Sprawozdanie z działalności Zarządu Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2016. [pobierz materiał]
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2016. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2016 oraz udzielenia Zarządowi Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego absolutorium za rok 2016. [pobierz uchwałę]
  7. Uchwała w sprawie sprawozdania dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie z działalności systemu biblioteczno-informacyjnego za rok 2016. [pobierz uchwałę], [pobierz prezentację], [p0bierz link]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów. [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas określony:
      1. dr hab. Edyty Jurewicz z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Marka Kozaka z Instytutu Ameryk i Europy; [pobierz wniosek]
      3. dr. hab. Jacka Puchalskiego z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. [pobierz wniosek]
    2. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr hab. Małgorzaty Gaszyńskiej-Magiery z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Łukasza Hardta z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
      3. dr. hab. Andrzeja Konona z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
      4. dr. hab. Grzegorza Litwinienko z Wydziału Chemii. [pobierz wniosek]
    3. na podstawie mianowania na stanowisko profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. prof. dr. hab. Dariusza Bartosika z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
      2. prof. dr. hab. Jacka Bieleckiego z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
      3. prof. dr. hab. Piotra Girdwoynia z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
      4. prof. dr hab. Ewy Gruzy z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
      5. prof. dr hab. Małgorzaty Grzegorzewskiej z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
      6. prof. dr. hab. Mirosława Nagielskiego z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
      7. prof. dr hab. Hanny Serkowskiej z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
      8. prof. dr hab. Hanny Zowczak z Wydziału Historycznego. [pobierz wniosek]
  9. Wzory dyplomów:
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz załączniki]
    2. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich prowadzonych wspólnie. [pobierz uchwałę], [pobierz załączniki]
    3.  Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim [pobierz uchwałę], [pobierz załączniki]
  10. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2],  [pobierz załącznik nr 3],  [pobierz załącznik nr 4],  [pobierz załącznik nr 5], [pobierz autopoprawkę]
    2. Uchwała w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2018/2019, 2019/2020 oraz 2020/2021. [pobierz uchwałę], [pobierz autopoprawkę]
    3. Uchwała w sprawie szczegółowych warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia na podstawie potwierdzania efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019. [pobierz uchwałę]
  11. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 125 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie określenia limitów przyjęć na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2017/2018. [pobierz uchwałę]
  12. Wniosek Wydziału Polonistyki w sprawie likwidacji specjalności literatura i kultura renesansu na kierunku studiów filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  13. Dostosowanie profili i programów kształcenia – Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych: [pobierz materiał]
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz uchwałę]
  14. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych:
    1. Wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii w sprawie utworzenia studiów podyplomowych: [pobierz uchwałę]
      1. Dziennikarstwo sportowe i promocja sportu; [pobierz materiał]
      2. Nowe media w instytucjach dziedzictwa kulturowego; [pobierz materiał]
      3. Technologie informacyjne nowych mediów. [pobierz materiał]
    2. Wniosek Wydziału Psychologii w sprawie utworzenia studiów podyplomowych: [pobierz uchwałę]
      1. Nowy konsument – psychologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu; [pobierz materiał]
      2. Psychologia w praktyce – efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym. [pobierz materiał]
    3. Wniosek Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji w sprawie zmiany programu kształcenia oraz przyjęcia efektów kształcenia studiów podyplomowych Podyplomowe Studia Penitencjarne. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  15. Uchwała w sprawie zatwierdzenia „Misji i strategii rozwoju Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii na lata 2016-2020”. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  16. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Janusza Adamowskiego dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach – prof. Jerzego Mikułowskiego Pomorskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję]
    2. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego wykonania zadania w dziedzinie nauczania lub kształcenia – Centra Studiów nad Polską i Europą Środkową. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego wykonania zadania w dziedzinie nauczania lub kształcenia – Specjalistyczne Studia Wschodnie Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  17. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

W przerwie obrad Senatu odbędzie się wręczenie medali Komisji Edukacji Narodowej.

Posiedzenie Senatu w dniu 26 kwietnia 2017 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt:
12.3. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach – prof. Janusza Adamowskiego.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 7 z posiedzenia Senatu w dniu 22 marca 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora. [pobierz materiał]
  4. Informacja dotycząca wykonania planu finansowego za rok 2016. [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie. [pobierz uchwałę – II Wersja],[pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  6. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów – na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Adama Fijałkowskiego z Wydziału Pedagogicznego; [pobierz materiał]
    2. dr hab. Agnieszki Karpowicz z Wydziału Polonistyki; [pobierz materiał]
    3. prof. dr. hab. Dariusza Kuźminy z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz materiał]
    4. dr. hab. Marcina Poręby z Wydziału Filozofii i Socjologii. [pobierz materiał]
  7. Sprawy dotyczące studiów.
    1. Wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii w sprawie prowadzenia kierunku studiów Journalism and Information Studies oraz prowadzenia studiów w języku angielskim, pierwszego stopnia, stacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów Journalism and Information Studies. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów Journalism and Information Studies. [pobierz uchwałę]
    2. Wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii w sprawie prowadzenia na kierunku studiów dziennikarstwo i medioznawstwo studiów drugiego stopnia, niestacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie przyjęcia efektów kształcenia dla kierunku studiów dziennikarstwo i medioznawstwo. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów dziennikarstwo i medioznawstwo. [pobierz uchwałę]
    3. Wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii w sprawie prowadzenia na kierunku studiów logistyka i administrowanie w mediach studiów drugiego stopnia, niestacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie przyjęcia efektów kształcenia dla kierunku studiów logistyka i administrowanie w mediach. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów logistyka i administrowanie w mediach. [pobierz uchwałę]
    4. Wniosek Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w sprawie prowadzenia kierunku studiów europeistyka – integracja europejska oraz prowadzenia studiów drugiego stopnia, stacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów europeistyka – integracja europejska. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów europeistyka – integracja europejska. [pobierz uchwałę]
      3. Uchwała w sprawie utworzenia specjalności na kierunku studiów europeistyka – integracja europejska. [pobierz uchwałę]
    5. Wniosek Instytutu Ameryk i Europy w  sprawie prowadzenia kierunku studiów studia miejskie i regionalne oraz prowadzenia studiów drugiego stopnia, stacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów studia miejskie i regionalne. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów studia miejskie i regionalne. [pobierz uchwałę]
    6. Wniosek Wydziału Biologii, Wydziału Chemii, Wydziału Fizyki, Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Psychologii w sprawie prowadzenia przez Centrum Nauk Sądowych Uniwersytetu Warszawskiego kierunku studiów kryminalistyka i nauki sądowe oraz prowadzenia studiów drugiego stopnia, stacjonarnych. [pobierz materiał],
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów kryminalistyka i nauki sądowe. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów kryminalistyka i nauki sądowe. [pobierz uchwałę]
    7. Uchwała sprawie zmiany nazwy kierunku studiów geologia na geologia poszukiwawcza prowadzonego przez Wydział Geologii. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    8. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 511 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Historyczny oraz uchwały nr 512 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Historyczny. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  8. Dostosowanie profili i programów kształcenia.
    Wydziały

    1. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie zmiany nazwy specjalności na kierunku studiów dziennikarstwo i medioznawstwo. [pobierz uchwałę]
      3. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. [pobierz uchwałę]
    2. Wydział Filozofii i Socjologii:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Filozofii i Socjologii. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Filozofii i Socjologii. [pobierz uchwałę]
    3. Wydział Historyczny:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Historyczny. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Historyczny. [pobierz uchwałę]
    4. Wydział Lingwistyki Stosowanej:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Lingwistyki Stosowanej. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Lingwistyki Stosowanej. [pobierz uchwałę]
    5. Wydział Nauk Ekonomicznych:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Nauk Ekonomicznych. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie utworzenia specjalności na kierunku studiów ekonomia. [pobierz uchwałę]
      3. Uchwała w sprawie utworzenia specjalności na kierunku studiów informatyka i ekonometria. [pobierz uchwałę]
      4. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Nauk Ekonomicznych. [pobierz uchwałę]
    6. Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz uchwałę]
    7. Wydział Neofilologii:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Neofilologii. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Neofilologii. [pobierz uchwałę]
    8. Wydział Orientalistyczny:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Orientalistyczny. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Orientalistyczny. [pobierz uchwałę]
    9. Wydział Prawa i Administracji:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Prawa i Administracji. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Prawa i Administracji. [pobierz uchwałę]
    10. Wydział Psychologii:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Psychologii. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Psychologii. [pobierz uchwałę]Kierunki prowadzone wspólnie przez wydziały
    11. Wydział Psychologii oraz Wydział Filozofii i Socjologii:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Psychologii oraz Wydział Filozofii i Socjologii. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Psychologii oraz Wydział Filozofii i Socjologii. [pobierz uchwałę]Inne jednostki podstawowe
    12. Międzywydziałowe Studia Ochrony Środowiska:
      1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego wspólnie przez Wydział Biologii, Wydział Chemii, Wydział Fizyki, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, Wydział Geologii, Wydział Nauk Ekonomicznych oraz Wydział Prawa i Administracji w Międzywydziałowych Studiach Ochrony Środowiska. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych wspólnie przez Wydział Biologii, Wydział Chemii, Wydział Fizyki, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, Wydział Geologii, Wydział Nauk Ekonomicznych oraz Wydział Prawa i Administracji w Międzywydziałowych Studiach Ochrony Środowiska. [pobierz uchwałę]
  9. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia doktoranckie na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2017/2018. [pobierz uchwałę],
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 240 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 21 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2015/2016, 2016/2017 oraz 2017/2018. [pobierz uchwałę]
    3. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 585 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 18 maja 2016 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2017/2018. [pobierz uchwałę]
  10. Uchwała w sprawie określenia limitów przyjęć na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2017/2018. [pobierz uchwałę], [pobierz autopoprawkę]
  11. Wniosek Wydziału Nauk Ekonomicznych w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Data Science w zastosowaniach biznesowych. Warsztaty z wykorzystaniem programu R oraz Innowacyjna gospodarka. Rola polityki ekonomicznej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  12. Sprawy bieżące:
    1. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Janusza Adamowskiego dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie – ks. Federico Lombardiego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na rozporządzanie mieniem Uniwersytetu Warszawskiego – aneks do umowy najmu w Budynku Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego z OncoArendi Therapeutics S.A. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach – prof. Janusza Adamowskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  13. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 22 marca 2017 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkty:
8a.   Wniosek Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych w sprawie zmiany nazwy kierunku studiów.
9.5.  Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania – opracowanie podręczników, materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych oraz książek pomocniczych dostosowanych do potrzeb uczniów niepełnosprawnych.

9.6.  Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości – Stacji Terenowej w Sajzach Wydziału Biologii.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 6 z posiedzenia Senatu w dniu 22 lutego 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Dyskusja w sprawie założeń systemu szkolnictwa wyższego i nauki z udziałem Przewodniczącego Rady Narodowego Kongresu Nauki – prof. Jarosława Górniaka.                                                                                                                                                  Materiał
    1. Koncepcja Uniwersytetu Badawczego (listopad 2016) [pobierz materiał]
    2. Projekty założeń przygotowane przez trzy zespoły ekspertów [pobierz materiał]
    3. Porównanie projektów dokonane przez  Biuro Prasowe UW [pobierz materiał] oraz „Gazetę Prawną” [pobierz materiał]
    4. Analiza propozycji zespołów przygotowana dla Konferencji Rektorów Uniwersytetów Polskich (KRUP) – prezentacja „Podstawowe założenia projektów ustawy 2.0” – prof. Marek Górski [pobierz materiał]
    5. Uchwała Parlamentu Studentów UW [pobierz materiał]
  4. Informacje Rektora. [pobierz materiał – harmonogram], [pobierz materiał – zdjęcia]
  5. Uchwalenie Regulaminu zarządzania własnością intelektualną na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę II WERSJA], [pobierz uchwałę], [pobierz Regulamin]
  6. Uchwała w sprawie wyboru uzupełniającego członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [kandydaci]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących wniosków o przyznanie nagród Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich. [pobierz uchwałę], [kandydaci]
  8. Sprawy dotyczące studiów – dostosowanie profili i programów kształcenia.
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Wydział Chemii. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Chemii. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]8a. Wniosek Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych w sprawie zmiany nazwy kierunku studiów. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał] SKREŚLONY
  9. Sprawy bieżące:
    1. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Eleonory Zielińskiej dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Jagiellońskiego – prof. Jacques’a Leroy’a. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję]
    2. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie – prof. Janusza Adamowskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o utworzeniu „Regenerative Mechanisms for Health” International Research Agenda Unit – jednostka wspólna, o której mowa w art. 31a Ustawy. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    4. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o likwidacji Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii Uniwersytetu Warszawskiego – ogólnouczelnianej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
    5. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania – opracowanie podręczników, materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych oraz książek pomocniczych dostosowanych do potrzeb uczniów niepełnosprawnych. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    6. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości – Stacji Terenowej w Sajzach Wydziału Biologii. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 22 lutego 2017 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

W pkt 6. Wybór przedstawicieli doktorantów do:
Dodaje się pkt 6.3. stałych komisji senackich.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 5 z posiedzenia Senatu w dniu 25 stycznia 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Informacja na temat działalności Rzecznika Akademickiego w roku 2016. [pobierz materiał], [pobierz prezentację]
  5. Wybór przedstawicieli studentów do:
    1. stałych komisji senackich: * [pobierz uchwałę]
      1. Komisji Senackiej ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia (pozostał 1 mandat do obsadzenia);
      2. Komisji Senackiej Prawno-Statutowej (pozostały 2 mandaty do obsadzenia).
    2. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. * [pobierz uchwałę]
    3. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. * [pobierz uchwałę]
    4. Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli Akademickich. * [pobierz uchwałę]
  6. Wybór przedstawicieli doktorantów do:
    1. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. ** [pobierz uchwałę]
    2. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. ** [pobierz uchwałę]
    3. stałych komisji senackich. [pobierz materiał] DODANY
  7. Uczelniana Komisja Wyborcza – przedstawiciele studentów.
    1. Uchwała w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu członków Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie wyboru uzupełniającego członków Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [Kandydaci], [pobierz materiał]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów: [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas określony – dr. hab. Roberta Szoszkiewicza z Wydziału Chemii. [pobierz wniosek]
    2. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Jerzego Bartkowskiego z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Jarosława Czubatego z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
      3. dr hab. Alicji Kuleckiej z Wydziału Historycznego. [pobierz wniosek]
  9. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych:
    1. Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie wzorów Umów o warunkach odpłatności za studia podyplomowe. [pobierz uchwałę]
  10. Sprawy bieżące.
  11. Wolne wnioski.

* Kandydaci zostaną zgłoszeni przez Parlament Studentów UW po posiedzeniu w dniu 20 lutego 2017 r.
** Kandydaci zostaną zgłoszeni przez Radę Samorządu Doktorantów UW po posiedzeniu w dniu 20 lutego 2017 r.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 25 stycznia 2017 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt:
10.1a. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Ewy Bulskiej dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu w Białymstoku – prof. Adama Hulanickiego.

W pkt 4. Wybór przedstawicieli studentów do:
skreśla się punkty:
4.2. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów.
4.3. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów.
4.4. Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli Akademickich.

W pkt 5.Wybór przedstawicieli doktorantów do:
skreśla się punkty:
5.2. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów.
5.3. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 4 z posiedzenia Senatu w dniu 21 grudnia 2016 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
    1. Sprawozdanie Uniwersyteckiego Centrum Wolontariatu z działań Uniwersytetu Warszawskiego na rzecz integracji studentów zagranicznych. [pobierz materiał], [pobierz prezentację]
  4. Wybór przedstawicieli studentów do:
    1. stałych komisji senackich. [pobierz uchwałę], [kandydaci],
    2. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów.  [pobierz uchwałę] * SKREŚLONY
    3. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów.  [pobierz uchwałę] * SKREŚLONY
    4. Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli Akademickich. [pobierz uchwałę] * SKREŚLONY
  5. Wybór przedstawicieli doktorantów do:
    1. stałych komisji senackich. [pobierz uchwałę], [kandydaci]
    2. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów.  [pobierz uchwałę] ** SKREŚLONY
    3. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów.  [pobierz uchwałę] ** SKREŚLONY
  6. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów: [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas określony:
      1. dr hab. Aleksandry Hnatiuk z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
      2. dr hab. Anny Kalewskiej z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
      3. dr hab. Elwiry Żmudzkiej z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych. [pobierz wniosek]
    2. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony – prof. dr. hab. Grzegorza Dąbkowskiego z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
    3. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony – prof. dr hab. Beaty Ociepki z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. [pobierz wniosek]
    4. na podstawie mianowania na stanowisko profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony – prof. dr hab. Agnieszki Chacińskiej w Centrum Nowych Technologii UW. [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na stanowisku profesora wizytującego na podstawie umowy o pracę na czas określony – dr Vasiliki Betty Smocovitis na Wydziale „Artes Liberales”. [pobierz uchwałę], [pobierz wniosek]
  8. Uchwała w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2016-2020 – dr hab. Jacek Pasieczny z Wydziału Zarządzania. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  9. Uchwała w sprawie utraty mocy uchwały nr 114 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2006 r. w sprawie wymiaru obowiązkowych zajęć z wychowania fizycznego oraz niektórych innych uchwał. [pobierz uchwałę]
  10. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Zbigniewa Stojka dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu w Białymstoku – prof. Zbigniewa Galusa. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję]                                                   10.1a. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Ewy Bulskiej dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu w Białymstoku – prof. Adama Hulanickiego. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję]
    2. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Jagiellońskiego – prof. Eleonora Zielińska. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na rozporządzanie mieniem Uniwersytetu Warszawskiego – umowa najmu z CenterMed Sp. z o.o. [pobierz uchwałę]
  11. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

* Kandydaci zostaną zgłoszeni przez Parlament Studentów UW po posiedzeniu w dniu 21 stycznia 2017 r.
** Kandydaci zostaną zgłoszeni przez Radę Samorządu Doktorantów UW po posiedzeniu w dniu 23 stycznia 2017 r.

Informacje archiwalne