Posiedzenie Senatu w dniu 19 grudnia 2018 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

W punkcie 3. dodaje się punkt 3.1.:
3.1. Szczegółowe zagadnienia dotyczące koncepcji szkół doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim.

W punkcie 8. dodaje się podpunkt 4 w brzmieniu:
4) prof. dr. hab. Krzysztofa Spalika z Wydziału Biologii.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołów:
    1. Protokół nr 25 z posiedzenia Senatu w dniu 7 listopada 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    2. Protokół nr 26 z posiedzenia Senatu w dniu 21 listopada 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
    1. Szczegółowe zagadnienia dotyczące koncepcji szkół doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał], Uwagi Samorządu Doktorantów UW – do dokumentu: Szczegółowe zagadnienia dotyczące koncepcji szkół doktorskich na UW (materiał roboczy do dyskusji przygotowany przez Zespół Rektorski) [pobierz materiał]
  4. Wyrażenie wotum zaufania dla Komisji Senackiej Prawno-Statutowej. [pobierz materiał]
  5. Zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego:
    1. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – II czytanie. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie. [pobierz uchwałę]
  6. Uchwała w sprawie prowizorium planu finansowego na rok 2019. [pobierz uchwałę]
  7. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 235 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie ustalenia podziału czasu pracy nauczycieli akademickich. [pobierz uchwałę]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów w trybie awansu – na podstawie mianowania na stanowisku profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę] [II WERSJA – uchwały]
    1. prof. dr. hab. Piotra Dyczka z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
    2. prof. dr. hab. Leszka Kolankiewicza z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    3. prof. dr hab. Małgorzaty Korzyckiej z Wydziału Prawa i Administracji;[pobierz wniosek]
    4. prof. dr. hab. Krzysztofa Spalika z Wydziału Biologii. [pobierz wniosek]
  9. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz załącznik nr 5], [pobierz Autopoprawka]
    2. Uchwała w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023. [pobierz uchwałę i załączniki nr 1 i 2], [pobierz Autopoprawka]
  10. Sprawozdanie z działalności Zarządu Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz materiał] – PRZENIESIONY
  11. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wykonywanie dodatkowego zajęcia zarobkowego przez Rektora Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
  12. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 21 listopada 2018 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Punkt 8 otrzymuje brzmienie:
8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów w trybie awansu – na podstawie mianowania na stanowisku profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
1) prof. dr. hab. Konrada Banaszka z Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego;
2) prof. dr. hab. Piotra Kossackiego z Wydziału Fizyki;
3) prof. dr. hab. Ireneusza Walaszczyka z Wydziału Geologii.

Porządek obrad:

  1. Wręczenie Nagrody Dydaktycznej Rektora Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2018. [pobierz materiał]
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu nr 24 z posiedzenia Senatu w dniu 24 października 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  4. Informacje Rektora.
    1. Informacja o rekrutacji w roku akademickim 2018/2019. [pobierz materiał- I stopień], [pobierz materiał- II stopień], [pobierz prezentację]
  5. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie.  [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  6. Uchwała w sprawie określenia sposobu powołania pierwszej rady uczelni – II czytanie. [pobierz uchwałę]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów:
    1. na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na podstawie umowy o pracę na czas określony: [pobierz uchwałę]
      1. dr. hab. Krzysztofa Kazimierczuka z Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Sławomira Magali z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
      3. dr hab. Zofii Szaroty z Wydziału Pedagogicznego. [pobierz wniosek]
    2. na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony:
      1. dr hab. Joanny Sułkowskiej z Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego; [pobierz wniosek]
      2. dr hab. Aleksandry Hnatiuk z Wydziału Orientalistycznego. [pobierz wniosek]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów w trybie awansu – na podstawie mianowania na stanowisku profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:[pobierz uchwałę], [pobierz uchwała – II Wersja]
    1. dr. hab. Konrada Banaszka z Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego; [pobierz wniosek]
    2. prof. dr. hab. Piotra Kossackiego z Wydziału Fizyki.  [pobierz wniosek]
    3. prof. dr. hab. Ireneusza Walaszczyka z Wydziału Geologii. [pobierz wniosek]
  9. Uchwała w sprawie zmiany nazwy kierunku studiów zaawansowane metody instrumentalne i techniki pomiarowe – prowadzonego na Wydziale Chemii. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Sprawy bieżące.
  11. Wolne wnioski.

Posiedzenie Senatu w dniu 7 listopada 2018 r., godz. 10.15. – DODATKOWE

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 23 z posiedzenia Senatu w dniu 10 października 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w 100-lecie odzyskania Niepodległości Polski. [pobierz uchwałę]
  5. Uchwała w sprawie rozstrzygnięć kierunkowych w związku z przygotowywaniem nowego Statutu Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
  6. Uchwała w sprawie określenia sposobu powołania pierwszej rady uczelni – I czytanie. [pobierz uchwałę]
  7. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 24 października 2018 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

W punkcie 9. dodaje się punkty:

9.2. Uchwała w sprawie odnowienia doktoratu prof. Jana Kieniewicza – wniosek Wydziału „Artes Liberales”.

9.3. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Krzysztofa Meissnera z Wydziału Fizyki dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza – ks. prof. Michała Hellera.

 

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 22 z posiedzenia Senatu w dniu 26 września 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie poparcia dla „Listu intencyjnego w sprawie utworzenia federacji Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i Uniwersytetu Warszawskiego”. [pobierz uchwałę]
  5. Wykonanie planu finansowego – stan na koniec pierwszego półrocza 2018 roku. [pobierz materiał]
  6. Odwołanie i wybór uzupełniający przedstawicieli studentów:
    1. Uchwała w sprawie odwołania członka Komisji Senackiej Prawno-Statutowej w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie wyboru członka Komisji Senackiej Prawno-Statutowej w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie odwołania członków Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli Akademickich w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    4. Uchwała w sprawie wyboru członków Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli Akademickich w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    5. Uchwała w sprawie odwołania członków Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    6. Uchwała w sprawie wyboru członków Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów – na podstawie umowy o pracę na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Edyty Jurewicz z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    2. dr. hab. Bogdana Jaroszewicza z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
    3. prof. dr. hab. Krystiana Jażdżewskiego z Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego; [pobierz wniosek]
    4. dr. hab. Wiktora Kotowskiego z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
    5. dr hab. Elżbiety Piotrowskiej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    6. dr hab. Małgorzaty Suskiej-Malawskiej z Wydziału Biologii. [pobierz wniosek]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów w trybie awansu – na podstawie mianowania na stanowisku profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę]
    1. prof. dr. hab. Adama Bosiackiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    2. prof. dr. hab. Michała Cyrańskiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    3. prof. dr hab. Barbary Dunin-Kęplicz z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    4. prof. dr. hab. Remigiusza Foryckiego z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    5. prof. dr hab. Beaty Glinki z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
    6. prof. dr. hab. Zbigniewa Marciniaka z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    7. prof. dr. hab. Krzysztofa Pachuckiego z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    8. prof. dr. hab. Leszka Plaskoty z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    9. prof. dr hab. Danuty Stasik z Wydziału Orientalistycznego. [pobierz wniosek]
  9. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie nadania prof. Januszowi Jurczakowi tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Warszawskiego – wniosek Wydziału Chemii. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję]
    2. Uchwała w sprawie odnowienia doktoratu prof. Jana Kieniewicza – wniosek Wydziału „Artes Liberales”. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję]
    3. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Krzysztofa Meissnera z Wydziału Fizyki dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza – ks. prof. Michała Heller [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję]
  10. Wolne wnioski.

 

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 26 września 2018 r., godz. 10.15.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 21 z posiedzenia Senatu w dniu 27 czerwca 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora:
    1. Informacja o federacji z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym z udziałem Rektora WUM, prof. dr. hab. n. med. Mirosława Wielgosia. [pobierz materiał]
    2. Informacja o ustawie – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
    3. Pozostałe informacje.
  4. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów  – na podstawie umowy o pracę na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Ryszarda Buczyńskiego z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    2. dr. hab. Michała Krawczyka z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    3. prof. dr. hab. Stanisława Rabieja z Wydziału „Artes Liberales”; [pobierz wniosek], [pobierz uchwałę – II WERSJA]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów w trybie awansu – na podstawie mianowania na stanowisku profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę]
    1. prof. dr. hab. Tomasza Bulika z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    2. prof. dr hab. Magdaleny Danielewicz z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    3. prof. dr hab. Iwony Jakubowskiej-Branickiej z Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz wniosek]
    4.  ks. prof. dr. hab. Stanisława Krajewskiego z Wydziału Filozofii i Socjologii. [pobierz wniosek],
  6. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 249 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 25 czerwca 2014 r. w sprawie planowania, ustalania wymiaru oraz zasad rozliczania godzin dydaktycznych (pensum) nauczycieli akademickich na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę]
  7. Zmiana wzorów umów o odpłatności za usługi edukacyjne: SKREŚLONY
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 285 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 września 2014 r. w sprawie wzoru Umowy ze studentem studiów stacjonarnych na Uniwersytecie Warszawskim o odpłatności za niektóre usługi edukacyjne. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 286 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 września 2014 r. w sprawie wzoru Umowy o odpłatności za świadczone usługi edukacyjne oraz wydawane dokumenty ze studentem studiów niestacjonarnych na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA]
    3. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 287 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 września 2014 r. w sprawie wzoru Umowy o odpłatności za świadczone usługi edukacyjne w języku obcym oraz wydawane dokumenty ze studentem na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA]
    4. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 288 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 września 2014 r. w sprawie wzoru Umowy ze studentem studiów stacjonarnych na Uniwersytecie Warszawskim o odpłatności za niektóre usługi edukacyjne (zawieranej w trybie wznowienia studiów). [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA]
    5. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 289 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 września 2014 r. w sprawie wzoru Umowy o odpłatności za świadczone usługi edukacyjne oraz wydawane dokumenty ze studentem studiów niestacjonarnych na Uniwersytecie Warszawskim (zawieranej w trybie wznowienia studiów). [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA]
    6. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 301 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 15 października 2014 r. w sprawie wzoru Umowy o odpłatności za świadczone usługi edukacyjne w języku obcym oraz wydawane dokumenty ze studentem na Uniwersytecie Warszawskim (zawieranej w trybie wznowienia studiów). [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA]
  8. Sprawy bieżące.
  9. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 27 czerwca 2018 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

W punkcie 10.2. dodaje się punkt 1a:

„1a) dr. hab. Radosława Adamczaka z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki;”

W punkcie 14. dodaje się punkt 14.5.:
14.5. Wniosek Wydziału Prawa i Administracji w sprawie utworzenia studiów podyplomowych:
1) LLM Programme European Business and Investment Law;
2) LLM Programme in Energy, Environmental and Climate Change Law.

 

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 20 z posiedzenia Senatu w dniu 23 maja 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie planu finansowego na rok 2018. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik]
  5. Uchwała w sprawie planu rzeczowo-finansowego na rok 2018. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik]
  6. Uchwała w sprawie przyjęcia perspektywicznego planu inwestycyjnego Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA]
  7. Sprawozdanie Rektora za rok 2017.
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2017. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Informacja o wykonaniu planu rzeczowo-finansowego za rok 2017. [pobierz materiał]
    3. Sprawozdanie Rektora z działalności Uczelni w 2017 roku . [pobierz materiał]
    4. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania rocznego Rektora Uniwersytetu Warszawskiego w 2017 roku. [pobierz uchwałę]
                                                                                                                                                                                                                                                                 Przerwa
  8. Informacja na temat działalności Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego             – prof. Marek Niezgódka. [pobierz prezentację]
  9. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o kandydacie na dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas określony:
      1. dr. hab. Zoltána Németha z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
      2. prof. dr. hab. Andrzeja Wróbla z Wydziału Filozofii i Socjologii. [pobierz wniosek]
    2. na podstawie umowy o pracę na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Radosława Adamczaka z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Antoniego Bojańczyka z Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz wniosek]
      3. dr hab. Ewy Borsuk z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
      4. dr. hab. Marka Dziekana z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
      5. dr. hab. Grzegorza Godlewskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
      6. dr hab. Janiny Kamińskiej z Wydziału Pedagogicznego; [pobierz wniosek]
      7. dr hab. Anny Kieliszczyk z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
      8. dr. hab. Krzysztofa Korony z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
      9. dr. hab. Marka Łazińskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
      10. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
      11. dr. hab. Marcina Pilipczuka z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      12. dr. hab. Adama Redzika z Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz wniosek]
      13. dr hab. Doroty Rosińskiej z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
      14. dr hab. Danuty Sosnowskiej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
      15. prof. dr hab. Jolanty Sujeckiej z Wydziału „Artes Liberales”; [pobierz wniosek]
      16. dr. hab. Dominika Ślęzaka z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      17. dr hab. Magdaleny Środy z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz wniosek]
      18. dr. hab. Andrzeja Wierzbickiego z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
      19. dr. hab. Tadeusza Winklera-Drewsa z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
      20. dr. hab. Tomasza Zaryckiego z Instytutu Studiów Społecznych im. Profesora Roberta Zajonca. [pobierz wniosek]
  11. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na stanowisku profesora zwyczajnego w trybie awansu na podstawie mianowania na czas nieokreślony – prof. dr. hab. Sławomira Filipka z Wydziału Chemii. [pobierz uchwałę], [pobierz wniosek]
  12. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowisku profesora wizytującego na podstawie umowy o pracę na czas określony  – dr. Badrinatha Rao na Wydziale „Artes Liberales”.  [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę  – II WERSJA] [pobierz wniosek]
  13. Uchwała w sprawie zatwierdzenia zmiany efektów kształcenia dla kierunku studiów studia amerykanistyczne – Instytut Ameryk i Europy. [pobierz uchwałę], [patrz materiał na posiedzenie Senatu w dniu 21 marca br. – pkt 9.2.]
  14. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Wniosek Wydziału Geologii w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Metody badań hydrogeologicznych w przemyśle naftowym. [pobierz uchwałę], [pobierz wniosek]
    2. Wniosek Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Wdrażania Zrównoważonego Rozwoju Metropolii i Innowacji Lokalnych. [pobierz uchwałę], [pobierz wniosek]
    3. Wniosek Wydziału Zarządzania w sprawie utworzenia studiów podyplomowych: [pobierz uchwałę]
      1. Podyplomowe Studia Menedżerskie – Finanse w praktyce prawniczej; [pobierz wniosek]
      2. Podyplomowe Studia Menedżerskie – FinTech; [pobierz wniosek]
      3. Podyplomowe Studia Menedżerskie – Skarbowość korporacyjna. [pobierz wniosek]
    4. Wniosek Wydziału Psychologii w sprawie zmiany nazwy studiów podyplomowych: [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
      1. Nowy konsument – psychologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu na CSR – Psychologia biznesu odpowiedzialnego społecznie.
      2. Psychologia w praktyce – efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym na Psychologia w praktyce.
    5. Wniosek Wydziału Prawa i Administracji w sprawie utworzenia studiów podyplomowych: [pobierz uchwałę],
      1) LLM Programme in European Business and Investment Law; [pobierz wniosek]
      2) LLM Programme in Energy, Environmental and Climate Change Law. [pobierz wniosek]
  15. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza – prof. Krzysztofa Meissnera. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu pomocowego – realizacja przez Wydział „Artes Liberales” projektu pomocowego „Innowacyjny uniwersytet i przywództwo. Faza IV: Strategie komunikacyjne i relacje uniwersytet-szkoła”. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego zadań w ramach projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0”. [pobierz uchwałę]
  16. Wolne wnioski.

Posiedzenie Senatu w dniu 23 maja 2018 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt:
8.4. Uchwała sprawie zmiany uchwały nr 139 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019.

Skreśla się punkt:
9.1. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania:
1) Podyplomowe Studia Menedżerskie – FinTech;
2) Podyplomowe Studia Menedżerskie – Skarbowość korporacyjna;
3) Podyplomowe Studia Menedżerskie – Rachunkowość i finanse w praktyce prawniczej.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 19 z posiedzenia Senatu w dniu 18 kwietnia 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora. [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  4. Sprawozdanie z działalności Zarządu Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2017. [pobierz materiał]
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2017. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2017 oraz udzielenia Zarządowi Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego absolutorium za rok 2017. [pobierz uchwałę]
  5. Uchwała w sprawie stwierdzenia zgodności Regulaminu Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego z ustawą – Prawo o szkolnictwie wyższym i Statutem Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  6. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów.
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę]
      1. prof. dr. hab. Wiaczesława Andrejczuka z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Tomasza Grossego z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
      3. dr. hab. Pawła Frelika z Instytutu Ameryk i Europy; [pobierz wniosek]
      4. dr. hab. Karola Karskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
      5. dr. hab. Romana Krzywego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
      6. dr hab. Anny Malewskiej-Szałygin z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
      7. dr. hab. Krzysztofa Misiewicza z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
      8. dr. hab. Marka Paryża z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
      9. dr hab. Agnieszki Rothert z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
      10. dr. hab. Witolda Sadowskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
      11. dr. hab. Arkadiusza Sołtysiaka z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
      12. dr. hab. Tomasza Staweckiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
      13. dr hab. Ewy Szczęsnej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
      14. dr hab. Anny Szuster-Kowalewicz z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
      15. dr. hab. Macieja Ząbka z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
      16. prof. dr. hab. Gennadiya Zeldovycha z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
      17. dr hab. Małgorzaty Żytko z Wydziału Pedagogicznego. [pobierz wniosek]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów w trybie awansu: [pobierz uchwałę]
    1. prof. dr hab. Małgorzaty Król-Bogomilskiej z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    2. prof. dr hab. Agnieszki Mostowskiej z Wydziału Biologii. [pobierz wniosek]
  8. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz załącznik nr 5], [pobierz załącznik nr 5 II Wersja]
    2. Uchwała w sprawie szczegółowych warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia na podstawie potwierdzania efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę]
    3. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 141 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia na podstawie potwierdzania efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019. [pobierz uchwałę]
    4. Uchwała sprawie zmiany uchwały nr 139 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019. [pobierz uchwałę] DODANY
  9. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych:
    1. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania: [pobierz uchwałę] SKREŚLONY
      1. Podyplomowe Studia Menedżerskie – FinTech; [pobierz materiał]
      2. Podyplomowe Studia Menedżerskie – Skarbowość korporacyjna; [pobierz materiał]
      3. Podyplomowe Studia Menedżerskie – Rachunkowość i finanse w praktyce prawniczej. [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie likwidacji studiów podyplomowych na Wydziale Filozofii i Socjologii: [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
      1. Podyplomowe Studium Ewaluacji Programów Społecznych;
      2. Studia Podyplomowe dla nauczycieli przedmiotu wiedza o społeczeństwie;
      3. Studia Podyplomowe z zakresu metod społecznych i rynkowych.
    3. Uchwała w sprawie likwidacji studiów podyplomowych na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji – Zachowania problemowe młodzieży – problematyka, wsparcie, interwencja. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie wszczęcia postępowania o nadanie prof. Januszowi Jurczakowi tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Warszawskiego – wniosek Wydziału Chemii. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Zbigniewa Grenia z Wydziału Polonistyki dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie – prof. Stanisława Gajdy. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Sambora Gruczy z Wydziału Lingwistyki Stosowanej dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie – prof. Stanisława Gajdy. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  11. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 18 kwietnia 2018 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt:

6.5. Wniosek Instytutu Ameryk i Europy w sprawie utworzenia na kierunku studiów gospodarka przestrzenna specjalności studia miejskie i regionalne – studia drugiego stopnia, stacjonarne.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 18 z posiedzenia Senatu w dniu 21 marca 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora. [pobierz prezentację]
  4. Uchwała w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Systemu Biblioteczno-Informacyjnego Uniwersytetu Warszawskiego.[pobierz uchwałę], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów:  [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Roberta Grzeszczaka z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Jacka Jastrzębskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
      3. dr. hab. Macieja Kalińskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
      4. dr hab. Ewy Smolskiej z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz wniosek]
      5. dr hab. Urszuli Somorowskiej z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz wniosek]
      6. prof. dr. hab. Marka Wilczyńskiego z Instytutu Ameryk i Europy. [pobierz wniosek]
  6. Sprawy dotyczące studiów.
    1. Wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii w sprawie prowadzenia kierunku studiów publikowanie współczesne oraz prowadzenia studiów pierwszego stopnia, stacjonarnych i niestacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów publikowanie współczesne. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów publikowanie współczesne. [pobierz uchwałę]
    2. Wniosek Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych oraz Wydziału Nauk Ekonomicznych w sprawie prowadzenia na kierunku studiów europeistyka-integracja europejska specjalności w języku angielskim European Politics and Economics – studia pierwszego stopnia, stacjonarne. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Wniosek Wydziału Pedagogicznego w sprawie zmiany na kierunku studiów pedagogika nazwy specjalności pedagogika rewalidacyjna: wspomaganie rozwoju i terapia osób niepełnosprawnych na pedagogika rewalidacyjna. Studia z zakresu pedagogiki specjalnej – studia pierwszego stopnia, stacjonarne i niestacjonarne. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    4. Wniosek Instytutu Ameryk i Europy w sprawie likwidacji na kierunku studiów studia amerykanistyczne specjalności społeczeństwo i kultura Stanów Zjednoczonych oraz specjalności kulturoznawstwo Ameryki Łacińskiej i Karaibów – studia pierwszego i drugiego stopnia, stacjonarne i niestacjonarne. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    5. Wniosek Instytutu Ameryk i Europy w sprawie utworzenia na kierunku studiów gospodarka przestrzenna specjalności studia miejskie i regionalne – studia drugiego stopnia, stacjonarne. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia doktoranckie na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019.  [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II Wersja], [pobierz autopoprawkę]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 139 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019. [pobierz uchwałę]
    3. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 140 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2018/2019, 2019/2020 oraz 2020/2021. [pobierz uchwałę]
  8. Uchwała w sprawie określenia limitów przyjęć na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019. [pobierz uchwałę]
  9. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzoru Umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim finansowane przez osobę trzecią. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzoru Umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim współfinansowane przez osobę trzecią. [pobierz uchwałę]
    3. Uchwała w sprawie likwidacji studiów podyplomowych na Wydziale Lingwistyki Stosowanej – Specjalizacja Nauczycielska – Przygotowanie Glottodydaktyczne i Pedagogiczne Nauczycieli Języków Obcych. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    4. Uchwała w sprawie likwidacji studiów podyplomowych na Wydziale Prawa i Administracji – Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami Finansowanymi ze Środków Unii Europejskiej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Sprawy bieżące:
    1. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie – prof. Zbigniewa Grenia. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie – prof. Sambora Gruczę. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o utworzeniu „Centre for Quantum Optical Technologies” International Research Agenda Unit – jednostka wspólna, o której mowa w art. 31a Ustawy. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
    4. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 33 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 17 grudnia 2008 r. w sprawie przyjęcia perspektywicznego planu inwestycyjnego Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II Wersja]
  11. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 21 marca 2018 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkty:
10.2. Uchwała w sprawie likwidacji studiów podyplomowych na Wydziale Polonistyki – Polszczyzna w administracji i biznesie.
11.2. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania – opracowanie podręczników i materiałów edukacyjnych dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 17 z posiedzenia Senatu w dniu 21 lutego 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Informacja na temat działalności Rzecznika Akademickiego w roku 2017. [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie sprawozdania dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie z działalności systemu biblioteczno-informacyjnego za rok 2017. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  6. Informacja dotycząca wykonania planu finansowego za rok 2017. [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących wniosków o przyznanie nagród Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów: [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas określony – dr. hab. Przemysława Gębala z Wydziału Polonistyki. [pobierz wniosek]
    2. na podstawie umowy o pracę na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr hab. Jolanty Itrich-Drabarek z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Artura Magnuszewskiego z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz wniosek]
      3. dr hab. Joanny Rączaszek-Leonardi z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
      4. dr. hab. Adama Tarnowskiego z Wydziału Psychologii. [pobierz wniosek]
  9. Sprawy dotyczące studiów:
    1. Wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii w sprawie prowadzenia kierunku studiów architektura przestrzeni informacyjnych oraz prowadzenia studiów pierwszego stopnia, stacjonarnych i niestacjonarnych. [pobierz materiał], [pobierz materiał],
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów architektura przestrzeni informacyjnych. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów architektura przestrzeni informacyjnych. [pobierz uchwałę]
    2. Wniosek Instytutu Ameryk i Europy w sprawie prowadzenia kierunku studiów w języku angielskim na kierunku studiów studia amerykanistyczne, studia pierwszego stopnia, stacjonarne i niestacjonarne oraz studia drugiego stopnia, stacjonarne. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów studia amerykanistyczne. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów studia amerykanistyczne. [pobierz uchwałę]
    3. Wniosek Wydziału Biologii. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 487 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Biologii. [pobierz uchwałę II WERSJA],
      2. Uchwała w sprawie zmiany  uchwały nr 488 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Biologii. [pobierz uchwałę]
    4. Wniosek Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 550 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunku studiów prowadzonego przez Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 551 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW. [pobierz uchwałę]
    5. Uchwała w sprawie zmiany nazwy studiów prowadzonych w Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych. [pobierz uchwałę] [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  10. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Uchwała w sprawie likwidacji studiów podyplomowych na Wydziale Lingwistyki Stosowanej oraz Wydziale Polonistyki – Polszczyzna a przekład. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie likwidacji studiów podyplomowych na Wydziale Polonistyki – Polszczyzna w administracji i biznesie. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  11. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. Antoniego Sułka dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Jagiellońskiego – pana Tada Taubego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania – opracowanie podręczników i materiałów edukacyjnych dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  12. Wolne wnioski.

Posiedzenie Senatu w dniu 21 lutego 2018 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Skreśla się punkt:

4. Informacja na temat działalności Rzecznika Akademickiego w roku 2017.

Dodaje się punkt:

11.2.  Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Jagiellońskiego – prof. Antoniego Sułka.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 16 z posiedzenia Senatu w dniu 24 stycznia 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Informacja na temat działalności Rzecznika Akademickiego w roku 2017. [pobierz sprawozdanie] SKREŚLONY
  5. Uchwała w sprawie 50-lecia wydarzeń Marca ’68. [pobierz uchwałę]
  6. Wybór przedstawicieli doktorantów do:
    1. Stałych komisji senackich. [pobierz uchwałę], [Kandydaci], [pobierz materiał]
    2. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę], [Kandydaci], [pobierz materiał]
    3. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę], [Kandydaci], [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów: [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas określony – dr Liany Mariny Rangi z Wydziału Zarządzania. [pobierz wniosek]
    2. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Przemysława Hensla z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
      2. dr hab. Ireny Stefanii Kałużyńskiej z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
      3. dr hab. Anny Warakomskiej z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
      4. dr. hab. Tomasza Zalegi z Wydziału Zarządzania. [pobierz wniosek]
    3. na podstawie mianowania na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. prof. dr. hab. Wojciecha Jerzego Jakubowskiego z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
      2. prof. dr. hab. Andrzeja Antoniego Miszczuka z Instytutu Ameryk i Europy. [pobierz wniosek]
  8. Sprawy dotyczące studiów:
    1. Wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii w sprawie prowadzenia kierunku studiów architektura przestrzeni informacyjnych oraz prowadzenia studiów pierwszego stopnia, stacjonarnych i niestacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów architektura przestrzeni informacyjnych. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów architektura przestrzeni informacyjnych. [pobierz uchwałę]
    2. Wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii w sprawie prowadzenia kierunku studiów publikowanie współczesne oraz prowadzenia studiów pierwszego stopnia, stacjonarnych i niestacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów publikowanie współczesne. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów publikowanie współczesne. [pobierz uchwałę]
    3. Wniosek Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych oraz Wydziału Prawa i Administracji w sprawie prowadzenia w Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego kierunku studiów administrowanie w samorządzie lokalnym oraz prowadzenia studiów drugiego stopnia, stacjonarnych i niestacjonarnych. [pobierz materiał – studia stacjonarne], [pobierz materiał – studia niestacjonarne]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów administrowanie w samorządzie lokalnym. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów administrowanie w samorządzie lokalnym. [pobierz uchwałę]
    4. Wniosek Wydziału „Artes Liberales”: [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 483 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział „Artes Liberales”. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 486 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział „Artes Liberales”. [pobierz uchwałę]
  9. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Wniosek Wydziału Zarządzania w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Podyplomowe Studia Menedżerskie – Konsument 3.0. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Wniosek Wydziału Historycznego w sprawie likwidacji studiów podyplomowych Historia i kultura Żydów w Polsce; Muzealnictwo wojskowe; Nauczanie historii; Wojna w perspektywie historycznej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 139 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2018/2019. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 140 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2018/2019, 2019/2020 oraz 2020/2021. [pobierz uchwałę]
  11. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie wszczęcia postępowania o odnowienie doktoratu prof. Jana Kieniewicza – wniosek Wydziału „Artes Liberales”. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Jagiellońskiego – prof. Antoniego Sułka. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  12. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

 

Posiedzenie Senatu w dniu 24 stycznia 2018 r., godz. 10.15.

 

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt:

7.1. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego wykonania zadania w dziedzinie nauczania lub kształcenia kadr naukowych – dotyczy wniosków Wydziału Zarządzania o uzyskanie akredytacji w ramach projektu pozakonkursowego pt. „Akredytacje zagraniczne” (AACSB i EQUIS Accreditation).

7.2. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o utworzeniu „Center for Research and Practice in Cultural Continuity” – centrum naukowe, o którym mowa w art. 31 Ustawy.

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołów:
    1. Protokół nr 14 z nadzwyczajnego posiedzenia Senatu w dniu 6 grudnia 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    2. Protokół nr 15 z posiedzenia Senatu w dniu 20 grudnia 2017 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – II czytanie.  [pobierz uchwałę],
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na stanowiska profesorów: [pobierz uchwałę]
    1. na podstawie umowy o pracę na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Marka Karnego z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Jarosława Kiliasa z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz wniosek]
      3. dr. hab. Ryszarda Piotrowskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
      4. dr hab. Grażyny Romańczuk-Woronieckiej z Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz wniosek]
      5. dr. hab. Grzegorza Szumskiego z Wydziału Pedagogicznego; [pobierz wniosek]
      6. dr hab. Anny Marii Żylińskiej z Wydziału Geologii. [pobierz wniosek]
    2. na podstawie mianowania na stanowisko profesora nadzwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim na czas nieokreślony – prof. dr. hab. Tomasza Bauera z Wydziału Chemii. [pobierz wniosek]
  6. Sprawy dotyczące studiów:
    1. Wniosek Wydziału Chemii w sprawie prowadzenia kierunku studiów chemia medyczna oraz prowadzenia studiów inżynierskich, pierwszego stopnia, stacjonarnych. [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku studiów chemia medyczna. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie prowadzenia studiów na kierunku studiów chemia medyczna. [pobierz uchwałę]
    2. Wniosek Uniwersyteckiego Centrum Badań nad Środowiskiem Przyrodniczym i Zrównoważonym Rozwojem w sprawie zmiany nazwy kierunku studiów ochrona środowiska na międzywydziałowe studia ochrony środowiska. [pobierz uchwałę – I WERSJA] [pobierz uchwałę – II WERSJA], [pobierz materiał]
    3. Wniosek Wydziału Nauk Ekonomicznych w sprawie utworzenia specjalności w języku angielskim: [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
      1. na kierunku studiów ekonomia (Economics) specjalności International Economics (ekonomia międzynarodowa).
      2. na kierunku studiów finanse, inwestycje i rachunkowość (Finance, Investment and Accounting) specjalności Quantitative Finance (finanse ilościowe) oraz specjalności Finance and International Investment (finanse i inwestycje międzynarodowe).
      3. na kierunku studiów informatyka i ekonometria (Informatics and Econometrics) specjalności Data Science (analityka danych).
    4. Wniosek Wydziału Neofilologii: [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 110 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Neofilologii. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 111 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Neofilologii. [pobierz uchwałę]
    5. Wniosek Wydziału Zarządzania: [pobierz materiał]
      1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 533 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie zatwierdzenia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych przez Wydział Zarządzania. [pobierz uchwałę]
      2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 535 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie profilu i programu kształcenia studiów prowadzonych przez Wydział Zarządzania. [pobierz uchwałę]
  7. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego wykonania zadania w dziedzinie nauczania lub kształcenia kadr naukowych – dotyczy wniosków Wydziału Zarządzania o uzyskanie akredytacji w ramach projektu pozakonkursowego pt. „Akredytacje zagraniczne” (AACSB i EQUIS Accreditation) [pobierz materiał], [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o utworzeniu „Center for Research and Practice in Cultural Continuity” – centrum naukowe, o którym mowa w art. 31 Ustawy. [pobierz materiał], [pobierz uchwałę].
  8. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Informacje archiwalne