Posiedzenie Senatu w dniu 18 grudnia 2019 r., godz. 10:15.

Zmiana w porządku obrad

pkt 7.1. dodano “- dyskusja”, punkt otrzymał brzmienie:

7.1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 432 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie programów kształcenia w Szkołach Doktorskich Uniwersytetu Warszawskiego – dyskusja

18 grudnia 2019 r.:

I. Spotkanie członków Senatu z członkami Rady Uczelni – godz. 10:15.
(Sala im. J. Brudzińskiego)

II. Posiedzenie Senatu – godz. 11:00. (Sala Senatu)

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 46 z posiedzenia Senatu w dniu 16 października 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora. [pobierz materiał – list Przewodniczących KRASP, HRK, CPU], [pobierz materiał – Rekomendacja Komisji Rektorskiej ds. Przeciwdziałania Dyskryminacji]                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              – informacja o projekcie zarządzenia Rektora w sprawie prowizorium planu finansowego na rok 2020. [pobierz materiał]
  4. Sprawozdanie z rocznej działalności Zarządu Samorządu Studentów UW. [pobierz materiał – Sprawozdanie], [pobierz materiał – prezentacja]
  5. Uchwała w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora w dziedzinie nauk społecznych dr hab. Janinie Kamińskiej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  6. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Mariusza Trojanowskiego z Wydziału Zarządzania; [pobierz materiał]
    2. dr. hab. Pawła Wojciechowskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz materiał]
    3. dr. hab. Sławomira Żółtka z Wydziału Prawa i Administracji. [pobierz materiał]
  7. Sprawy dotyczące szkół doktorskich.
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 432 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie programów kształcenia w Szkołach Doktorskich Uniwersytetu Warszawskiego – dyskusja [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie zasad rekrutacji do szkół doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim – dyskusja. [pobierz materiał], [pobierz materiał – uchwała Rady SD UW]
  8. Sprawy dotyczące studiów:
    1. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów nauczanie języków obcych – kontynuacja. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 414 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 8 maja 2019 r. w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim – zmiana dotyczy załącznika nr 57. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  9. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 379 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 451 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2020/2021. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA] [pobierz materiał – Autopoprawka]
    3. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 452 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2023/2024. [pobierz uchwałę]
    4. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 453 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia prowadzone na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2020/2021 na podstawie potwierdzania efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną. [pobierz uchwałę]
  10. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Politechniki Warszawskiej – prof. Pawła Kuleszy. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  11. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 20 listopada 2019 r., godz. 10:15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkty:
3.2. Informacja na temat konkursu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza”.

10a. Uchwała w sprawie programu studiów dla studiów na kierunku studiów nauczanie języków obcych.

 

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołów:
    1. Protokół nr 44 z posiedzenia Senatu w dniu 11 września 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    2. Protokół nr 45 z posiedzenia Senatu w dniu 25 września 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
    1. Informacja o rekrutacji na studia pierwszego stopnia, jednolite magisterskie i drugiego stopnia w roku akademickim 2019/2020 – kontynuacja. [pobierz materiał  – I stopień], [pobierz materiał – II stopień], [pobierz prezentację]
    2.  Informacja na temat konkursu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza” – DODANY [pobierz prezentację]
  4. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – § 61 ust. 8 oraz § 46 ust. 5 (przedstawiciele związków zawodowych) – I czytanie. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie stanowiska Uniwersytetu Warszawskiego w obliczu kryzysu klimatycznego. [pobierz uchwałę]
  6. Wskazanie przez Senat członka Uniwersyteckiej Rady ds. Kształcenia – kontynuacja. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – KANDYDACI]
  7. Uchwała w sprawie Przewodniczącego Zarządu Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – II WERSJA], [pobierz materiał]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Krzysztofa Fordońskiego z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    2. dr. hab. Jana Hagemejera z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    3. dr. hab. Rafała Jurczakowskiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    4. dr hab. Aliny Kępińskiej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    5. dr hab. Katarzyny Krajewskiej z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    6. dr hab. Iwony Kurz z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    7. dr. hab. Pawła Majewskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    8. dr hab. Małgorzaty Olszak z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
    9. dr. hab. Krzysztofa Turzyńskiego z Wydziału Fizyki. [pobierz wniosek]
  9. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących nadania statusu profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim: [pobierz uchwałę]
    1. prof. dr hab. Halinie Karaś z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    2. prof. dr. hab. Adamowi Opalskiemu z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    3. prof. dr. hab. Zbigniewowi Skowronowi z Wydziału Historycznego. [pobierz wniosek]                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          10a. Uchwała w sprawie programu studiów dla studiów na kierunku studiów nauczanie języków obcych. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał] – PRZENIESIONY
  10. Informacja dotycząca wniosków o utworzenie nowych wydziałów.
  11. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie utraty mocy uchwał Senatu Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
  12. Wolne wnioski.
    1. Uchwała w sprawie gratulacji dla Olgi Tokarczuk – DODANY [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

w przerwie obrad Senatu:
– godz. 12:00, uroczystość wręczenia Nagrody Dydaktycznej Rektora Uniwersytetu Warszawskiego, Sala Złota.
– godz. 12:40, otwarcie wystawy multimedialnej pt. „Poza tym, co widzialne. Teledetekcja i skanowanie laserowe w polsko-peruwiańsko-włoskich badaniach Machu Picchu”  z udziałem Ambasadora Peru, parter Pałac Kazimierzowski.

 

Posiedzenie Senatu w dniu 16 października 2019 r., godz. 10:15

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora.
    1. Prezentacja wyników rekrutacji w roku akademickim 2019/2020:
  3. Wybór Uczelnianej Komisji Wyborczej na kadencję 2020-2024. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – Kandydaci 1,], [pobierz materiał Kandydaci 2]
  4. Wskazanie przez Senat członków Uniwersyteckiej Rady ds. Kształcenia. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – Kandydaci], [pobierz materiał – Informacja o kandydatach], [pobierz prezentację nt. URK]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Mikołaja Juliana Herbsta z Instytutu Ameryk i Europy; [pobierz wniosek]
    2. dr. hab. Roberta Jastrzębskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    3. dr hab. Agnieszki Kobielak z Centrum Nowych Technologii UW; [pobierz wniosek]
    4. dr. hab. Sławomira Lewandowskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    5. dr. hab. Adama Lewery z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    6. dr hab. Agaty Nalborczyk z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
    7. dr. hab. Konrada Osajdy z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    8. dr. hab. Mirosława Ślusarczyka z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
    9. dr hab. Anny Zawidzkiej-Łojek z Wydziału Prawa i Administracji. [pobierz wniosek]
  6. Uchwała w sprawie określenia sposobu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora oraz stopnia doktora habilitowanego na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę]
  7. Projekt Statutu Federacji Uniwersytetu Warszawskiego i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego – rezultaty pracy grupy roboczej powołanej na poprzednim posiedzeniu Senatu. [pobierz projekt Statut Federacji UW i WUM], [pobierz projekt Statut Federacji  UW i WUM – z zaznaczonymi zmianami]
  8. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 414 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 8 maja 2019 r. w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], I STOPIEŃ [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz załącznik nr 5], [pobierz załącznik nr 6], [pobierz załącznik nr 7], [pobierz załącznik nr 8], [pobierz załącznik nr 9], [pobierz załącznik nr 10], [pobierz załącznik nr 11], [pobierz załącznik nr 12], [pobierz załącznik nr 13], [pobierz załącznik nr 14], [pobierz załącznik nr 15], [pobierz załącznik nr 16], [pobierz załącznik nr 17], [pobierz załącznik nr 18], [pobierz załącznik nr 19], [pobierz załącznik nr 20], [pobierz załącznik nr 21], [pobierz załącznik nr 22], [pobierz załącznik nr 23], [pobierz załącznik nr 24], [pobierz załącznik nr 25], [pobierz załącznik nr 26] II STOPIEŃ [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2a], [pobierz załącznik nr 2b],  [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz załącznik nr 5], [pobierz załącznik nr 6], [pobierz załącznik nr 7], [pobierz załącznik nr 8], [pobierz załącznik nr 9], [pobierz załącznik nr 10], [pobierz załącznik nr 11], [pobierz załącznik nr 12], [pobierz załącznik nr 13],[pobierz załącznik nr 14], [pobierz załącznik nr 15], [pobierz załącznik nr 16], [pobierz załącznik nr 17], [pobierz załącznik nr 18], [pobierz załącznik nr 19], [pobierz załącznik nr 20], [pobierz załącznik nr 21], [pobierz załącznik nr 22], [pobierz załącznik nr 23], [pobierz załącznik nr 24], [pobierz załącznik nr 25], [pobierz załącznik nr 26], [pobierz załącznik nr 27], [pobierz załącznik nr 28], [pobierz załącznik nr 29], [pobierz załącznik nr 30]
  9. Sprawy bieżące. [pobierz materiał – ankieta pracownicy administracyjni], [pobierz materiał – ankieta pracownicy naukowo-dydaktyczni]
  10. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 25 września 2019 r., godz. 10:15

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkty:
11.1. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania – polegającego na opracowaniu podręczników dostosowanych do potrzeb uczniów niewidomych i słabowidzących.

11.2. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania – polegającego na opracowaniu podręczników dostosowanych do potrzeb uczniów niesłyszących i słabosłyszących.

 

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołów:
    1. Projekt protokołu nr 40 z dnia 12 czerwca 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    2. Projekt protokołu nr 41 z dnia 14 czerwca 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    3. Projekt protokołu nr 42 z dnia 19 czerwca 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    4. Projekt protokołu nr 43 z dnia 26 czerwca 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Projekt Statutu Federacji Uniwersytetu Warszawskiego i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. [pobierz materiał – projekt Statutu Federacji], [pobierz autopoprawkę]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – projekt Regulaminu Organizacyjnego], [pobierz autopoprawkę]
  6. Dyskusja nad projektem uchwały w sprawie określenia sposobu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora oraz stopnia doktora habilitowanego na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni  –  na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Jolanty Arcimowicz z Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz wniosek]
    2. dr. hab. Tomasza Basiuka z Instytutu Ameryk i Europy; [pobierz wniosek]
    3. dr hab. Zuzanny Benincasa z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    4. dr. hab. inż. Wiesława Cetery z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
    5. dr hab. Joanny Golińskiej-Pilarek z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz wniosek]
    6. dr hab. Agnieszki Graff-Osser z Instytutu Ameryk i Europy; [pobierz wniosek]
    7. dr. hab. Pawła Ryszarda Janiszewskiego z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
    8. dr hab. Iwony Doroty Jasser z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
    9. dr. hab. Jakuba Kloca-Konkołowicza z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz wniosek]
    10. dr. hab. Marcina Koneckiego z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    11. dr hab. Tatiany Korony z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    12. dr hab. Danuty Lalak z Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz wniosek]
    13. dr hab. Iwony Lindstedt z Wydziału Historycznego; [pobierz wniosek]
    14. dr hab. Magdaleny Olpińskiej-Szkiełko z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    15. dr. hab. Damiana Pociechy z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    16. dr. hab. Krzysztofa Skwierczyńskiego z Wydziału Historycznego. [pobierz wniosek]
    17. dr. hab. Piotra Suffczyńskiego z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    18. dr hab. Jakuba Urbanika z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    19. dr hab. Anny Wołkowicz z Wydziału Neofilologii. [pobierz wniosek]
  8. Zmiana wzorów umów o odpłatności za usługi edukacyjne.
    1. Uchwała w sprawie wzoru Aneksu do Umowy o odpłatności za niektóre usługi edukacyjne ze studentem studiów stacjonarnych na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz aneks II WERSJA]
    2. Uchwała w sprawie wzoru Aneksu do Umowy o odpłatności za świadczone usługi edukacyjne oraz za wydawane dokumenty ze studentem studiów niestacjonarnych na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz aneks II WERSJA]
    3. Uchwała w sprawie wzoru Aneksu do Umowy o odpłatności za świadczone usługi edukacyjne w języku obcym oraz wydawane dokumenty ze studentem na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz aneks II WERSJA]
    4. Uchwała w sprawie wzoru Aneksu do Umowy o odpłatności za niektóre usługi edukacyjne ze studentem studiów stacjonarnych na Uniwersytecie Warszawskim (zawieranej w trybie wznowienia studiów). [pobierz uchwałę], [pobierz aneks II WERSJA]
    5. Uchwała w sprawie wzoru Aneksu do Umowy o odpłatności za świadczone usługi edukacyjne oraz za wydawane dokumenty ze studentem studiów niestacjonarnych na Uniwersytecie Warszawskim (zawieranej w trybie wznowienia studiów). [pobierz uchwałę], [pobierz aneks II WERSJA]
    6. Uchwała w sprawie wzoru Aneksu do Umowy o odpłatności za świadczone usługi edukacyjne w języku obcym oraz wydawane dokumenty ze studentem na Uniwersytecie Warszawskim (zawieranej w trybie wznowienia studiów). [pobierz uchwałę], [pobierz aneks II WERSJA]
  9. Uchwała w sprawie opinii o umowie o wspólnym prowadzeniu Szkoły Doktorskiej Nauk Ścisłych i Przyrodniczych. [pobierz uchwałę] [pobierz materiał – umowa], [pobierz materiał], [pobierz autopoprawkę]
  10. Uchwała w sprawie poparcia kandydata na członka krajowego Polskiej Akademii Nauk. [pobierz uchwałę]
  11. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania – polegającego na opracowaniu podręczników dostosowanych do potrzeb uczniów niewidomych i słabowidzących. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał] DODANY
    2. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania – polegającego na opracowaniu podręczników dostosowanych do potrzeb uczniów niesłyszących i słabosłyszących. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał] DONDANY
  12. Wolne wnioski.

 

 

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 11 września 2019 r., godz. 10:15

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołów.
    1. Protokół nr 37 z posiedzenia Senatu w dniu 22 maja 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    2. Protokół nr 38 z posiedzenia Senatu w dniu 29 maja 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    3. Protokół nr 39 z posiedzenia Senatu w dniu 5 czerwca 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora. [pobierz materiał – Zarys terminarza wyłaniania władz Uczelni]
  4. Federacja Uniwersytetu Warszawskiego i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego – dyskusja. [pobierz materiał], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2] [pobierz załącznik nr 3] [pobierz załącznik nr 4] [pobierz załącznik nr 5] [pobierz załącznik nr 6]  [pobierz załącznik nr 7] [pobierz załącznik nr 8] [pobierz załącznik nr 9] [pobierz załącznik nr 10] [pobierz załącznik nr 11], [pobierz załącznik nr 12]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o utworzeniu rad naukowych dyscyplin na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz autopoprawkę]
  6. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 429 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 22 maja 2019 r. w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów i świadectw na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2] [pobierz załącznik nr 3] [pobierz załącznik nr 4] [pobierz załącznik nr 5] [pobierz załącznik nr 6] [pobierz załącznik nr 7] [pobierz załącznik nr 8] [pobierz załącznik nr 9] [pobierz załącznik nr 10]
  7. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 412 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 17 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego do Szkół Doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę]
  8. Sprawa utworzenia ogóluczelnianej jednostki organizacyjnej pod nazwą Centrum Współpracy i Dialogu Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz projekt Regulaminu], [pobierz materiał], [pobierz autopoprawkę]
  9. Sprawy bieżące
  10. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 26 czerwca 2019 r., godz. 10:15

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt:
8a. Uchwała w sprawie nagrody zespołowej Prezesa Rady Ministrów

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 36 z posiedzenia Senatu w dniu 15 maja 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę i Statut], [pobierz autopoprawkę]
  5. Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminów Szkół Doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz autopoprawkę]
  6. Sprawozdanie Rektora za rok 2018.
    1. Sprawozdanie Rektora z działalności Uczelni w 2018 roku. [pobierz materiał – sprawozdanie Rektora]
    2. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania rocznego Rektora Uniwersytetu Warszawskiego w 2018 roku. [pobierz uchwałę]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowiskach profesora i profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. na stanowisku profesora na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony:
      1. prof. dr. hab. Mikołaja Czajkowskiego z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
      2. prof. dr. hab. Aleksandra Manterysa z Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz wniosek]
    2. na stanowisku profesora uczelni na podstawie umowy o pracę na czas określony:
      1. dr hab. Ewy Falkowskiej z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
      2. dr hab. Jana Wierchowca z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
      3. dr. hab. Johannesa Ehrenfried Zschecha z Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz wniosek]
    3. na stanowisku profesora uczelni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Piotra Bębasa z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
      2. dr. hab. Marka Cygana z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      3. dr. hab. Łukasza Drewniaka z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
      4. dr. hab. Öztürka Emiroğlu z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
      5. dr. hab. Piotra Fity z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
      6. dr. hab. Łukasza Goczka z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
      7. dr. hab. Rafała Godonia z Wydziału Pedagogicznego; [pobierz wniosek]
      8. dr. hab. Pawła Góreckiego z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
      9. dr hab. Iwony Kordzińskiej-Nawrockiej z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
      10. dr. hab. Iwony Kraski-Szlenk z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
      11. dr. hab. Szymona Pawelca z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
      12. dr. hab. Macieja Stolarskiego z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
      13. dr hab. Anny Szakiel z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
      14. dr. hab. Dariusza Tworzydły z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
      15. dr. hab. Bogdana Zagajewskiego z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz wniosek]
      16. dr. hab. Marcina Zajenkowskiego z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
      17. dr hab. Elwiry Żmudzkiej z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych. [pobierz wniosek]
  8. Uchwała w sprawie nagród Prezesa Rady Ministrów. [pobierz uchwałę], [pobierz załączniki nr 1-31]                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  8a. Uchwała w sprawie nagrody zespołowej Prezesa Rady Ministrów [pobierz  uchwałę]
  9. Uchwała w sprawie zgłoszenie kandydatów na członków krajowych Polskiej Akademii Nauk. [pobierz uchwałę]. [pobierz materiał] , [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  10. Kryteria do spełnienia przez członków rad naukowych dyscyplin powoływanych przez Rektora. [pobierz materiał]
  11. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie warunków i trybu w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2020/2021. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz załącznik nr 5]
    2. Uchwała w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2023/2024. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik]
    3. Uchwała w sprawie szczegółowych warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia na podstawie potwierdzania efektów uczenia się zdobytych poza edukacją. [pobierz uchwałę]
    4. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 378 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę]
  12. Studia podyplomowe:
    1. Wniosek Wydziału Nauk Ekonomicznych w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Analiza danych ekonomicznych i organizacyjnych z wykorzystaniem MS Excel i VBA. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Wniosek Wydziału Prawa i Administracji w sprawie zmiany nazwy studiów podyplomowych Podyplomowe Studium Prawa Ubezpieczeniowego na studia podyplomowe Prawo Ubezpieczeń Gospodarczych oraz zmiany programu kształcenia. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Wniosek Wydziału Pedagogicznego w sprawie likwidacji studiów podyplomowych: Andragogika, Edukacja medialna, Studia Podyplomowe Diagnozowania i Wspomagania Rozwoju i Edukacji Dzieci w Wieku do 10 lat oraz Trener – Andragog. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  13. Sprawy bieżące.
    1. Sprawa utworzenia jednostki wspólnej z Instytutem Matematycznym Polskiej Akademii Nauk pod nazwą Warszawska Szkoła Doktorska Matematyki i Informatyki. [pobierz uchwałę] [pobierz materiał – porozumienie]
    2. Sprawa utworzenia jednostki wspólnej z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym pod nazwą Centrum Prawa Medycznego, Bioetyki i Medycyny Społecznej.  [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – projekt porozumienia], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie poparcia stanowiska władz Uniwersytetu Jagiellońskiego w sprawie komunikatu Ministerstwa Sprawiedliwości. [pobierz uchwałę]
  14. Wolne wnioski.
    1. Uchwała w sprawie  poparcia uchwały nr 201/2019 Rady Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych z dnia 25 czerwca 2019 r.
      w sprawie ochrony klimatu [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 19 czerwca 2019 r., godz. 9:00 – DODATKOWE

Zmiany w porządku obrad

dodaje się punkty:

5a. Regulaminy Szkół Doktorskich – dyskusja.

6a. Uchwała w sprawie odnowienia doktoratu prof. Witolda Wołodkiewicza.

 

1. Kontynuacja posiedzenia z dnia 12 czerwca 2019 r. – Projekt Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – II czytanie ciąg dalszy.

[pobierz projekt Statutu – II czytanie], [Informacja grupy roboczej]

 

Porządek obrad:
2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Informacje Rektora. [pobierz materiał – uchwała Rady Wydziału MIM]

4. Przyjęcie protokołu nr 35 z posiedzenia Senatu w dniu 8 maja 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik do protokołu]

5. Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu Studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę]

5a. Regulaminy Szkół Doktorskich – dyskusja [pobierz materiał – Regulamin Szkoły Doktorskiej Nauk Humanistycznych na UW], [pobierz materiał – Regulamin Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych na UW], [pobierz materiał – Regulamin Szkoły Doktorskiej Nauk Ścisłych i Przyrodniczych na UW], [pobierz materiał – Regulamin Międzydziedzinowej Szkoły Doktorskiej na UW]

6a. Uchwała w sprawie odnowienia doktoratu prof. Witolda Wołodkiewicza. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz materiał]

6. Sprawy bieżące.

7. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 12 czerwca 2019 r., godz. 9:00 – DODATKOWE

Porządek obrad:

1. Przyjęcie porządku obrad.

2. Informacje Rektora.

3. Projekt Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – II czytanie. [pobierz projekt Statutu – II czytanie],

[pobierz spis poprawek grupa robocza], [pobierz formularze poprawek grupa robocza],

[pobierz zestawienie poprawek Senatorów – wersja word], [pobierz zestawienie poprawek Senatorów- wersja excel]

[pobierz uchwałę Rady Uczelni],

[pobierz opinię Komisji Senackiej Prawno-Statutowej],

[pobierz opinię RZ ZNP],

[pobierz opinię KZ NSZZ “Solidarność”],

[pobierz opinię KZ OZZ Inicjatywa Pracownicza]

[pobierz opinię WOM  Związku Zawodowego Bibliotekarzy i Pracowników Bibliotek „Bibliotekarze Polscy”]

[pobierz materiał]

[pobierz materiał]

4. Sprawy bieżące.

5. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 5 czerwca 2019 r., godz. 9:00 – DODATKOWE

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt 6b.:

6b. Sprawa poparcia uchwały Rady Wydziału Psychologii w sprawie przyjęcia deklaracji dotyczącej zmian klimatu.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 34 z posiedzenia Senatu w dniu 17 kwietnia 2019 r.  [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Sprawy finansowe:
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2018. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Informacja o wykonaniu planu rzeczowo-finansowego za rok 2018. [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie planu finansowego na rok 2019. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz załącznik – Autopoprawka]
    4. Uchwała w sprawie planu rzeczowo-finansowego na rok 2019. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik]
    5. Uchwała w sprawie wyboru firmy audytorskiej do badania sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020. [pobierz uchwałę],
    6. Uchwała w sprawie wyboru firmy audytorskiej do badania skonsolidowanego sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020. [pobierz uchwałę]
  5. Sprawozdanie z działalności Zarządu Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2018. [pobierz materiał]
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2018. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2018 oraz udzielenia Zarządowi Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego absolutorium za rok 2018.[pobierz uchwałę]                                                                                                                                                                                                                                                         6a. Dyskusja o Regulaminie Studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz Regulamin], [pobierz opinię Komisja Senacka Prawno-Statutowa], [pobierz opinię Komisja Senacka ds. Studentów i Doktorantów].                                                                                                                                                                                                                                                   6b. Sprawa poparcia uchwały Rady Wydziału Psychologii w sprawie przyjęcia deklaracji dotyczącej zmian klimatu. [pobierz uchwałę]
  6. Sprawy bieżące.
  7. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW

Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 29 maja 2019 r., godz. 9:00 – DODATKOWE

Posiedzenie Senatu w dniu 29 maja 2019 r.,
od godz. 9:00 do wyczerpania porządku obrad.

1. Kontynuacja posiedzenia z dnia 22 maja 2019 r.
9. Projekt Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie ciąg dalszy. [pobierz projekt Statutu], [pobierz autokorektę], [pobierz notatkę dodatkowe organy w uczelni], [pobierz spis poprawek po Senacie 22 maja], [pobierz formularze grupa robocza]

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 378 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę]

4. Uchwała w sprawie programów kształcenia w szkołach doktorskich. [pobierz uchwałę]

5. Projekt Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie ciąg dalszy. [pobierz spis poprawek na Senat 29 maja], [pobierz formularze grupa robocza na 29 maja]

6. Sprawy bieżące.

7. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 22 maja 2019 r., godz. 10:15

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt 7a.
7a. Wniosek Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych w sprawie zmiany nazwy studiów podyplomowych Geografii dla Nauczycieli na Geografia dla Nauczycieli oraz zmiany programu kształcenia.

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 33 z posiedzenia Senatu w dniu 3 kwietnia 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz materiał]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowiskach profesora i profesora uczelni. [pobierz uchwałę]
    1. na stanowisku profesora na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony:
      1. prof. dr hab. Sławomira Buryły z Wydziału Polonistyki; [pobierz materiał]
      2. prof. dr hab. Krystyny Iglickiej-Okólskiej z Wydziału Zarządzania. [pobierz materiał]
    2. na stanowisku profesora uczelni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony – dr hab. Roberta Szoszkiewicza z Wydziału Chemii. [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie sprawozdania dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie z działalności systemu biblioteczno-informacyjnego za rok 2018. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  6. Uchwała w sprawie programów kształcenia w szkołach doktorskich. [pobierz uchwałę] – głosowanie przeniesione na 29 maja 2019 r.
  7. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz załącznik nr 5], [pobierz załącznik nr 6], [pobierz załącznik nr 7], [pobierz załącznik nr 8], [pobierz załącznik nr 9], [pobierz załącznik nr 10], [pobierz załącznik nr 11], [pobierz załącznik nr 12]                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              7a. Wniosek Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych w sprawie zmiany nazwy studiów podyplomowych Geografii dla Nauczycieli na Geografia dla Nauczycieli oraz zmiany programu kształcenia. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  8. Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu Studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz autopoprawkę] [pobierz opinię Komisja Senacka Prawno-Statutowa], [pobierz opinię Komisja Senacka ds. Studentów, Doktorantów i Jakości KształceniaSKREŚLONY
  9. Projekt Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie ciąg dalszy. [pobierz  projekt Statutu], [pobierz autopoprawkę], [pobierz materiał] [pobierz materiał grupy roboczej], [pobierz materiał grupy roboczejKONTYNUACJA 29 MAJA 2019 r.
  10. Sprawy bieżące.
  11. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 15 maja 2019 r., godz. 9:00 – DODATKOWE

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora.
  3. Informacja o wykonaniu planu finansowego za rok 2018.
  4. Rada Uczelni: [pobierz materiał]
    1. Uchwała w sprawie powołania członków pierwszej Rady Uczelni Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie powołania pierwszej Rady Uczelni Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
  5. Uchwała w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim.
  6. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 403 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 marca 2019 r. w sprawie określenia limitów przyjęć na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020.
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 378 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020.

Warszawa, 15 maja 2019 r.

Posiedzenie Senatu w dniu 15 maja 2019 r., godz. 9:00
kontynuacja posiedzenia z dnia 8 maja 2019 r.

Porządek obrad ciąg dalszy:
6a. dodany Sprawa jednostek organizujących kształcenie w projekcie Statutu.

7. przeniesiony Tryb prac nad projektem Statutu Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz materiał]

8. przeniesiony do pkt 12. Projekt Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie.

9. przeniesiony do pkt 13. Sprawy bieżące.

10. przeniesiony do pkt 14. Wolne wnioski.

11. skreślony Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów na Uniwersytecie Warszawskim.

11a. dodany Sprawy dotyczące rekrutacji:

11a.1.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 378 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę]

11a.2.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 379 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023. [pobierz uchwałę]

11a.3.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 403 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 marca 2019 r. w sprawie określenia limitów przyjęć na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę]

11b. dodany
Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w zakresie nauczania. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]

12.
Projekt Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie ciąg dalszy. [pobierz materiał], [pobierz materiał]

12a. dodany
na posiedzeniu 8 maja br. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 412 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 17 kwietnia 2019 r. w sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego do Szkół Doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz materiał – pismo], [pobierz materiał – uchwała], [pobierz materiał – uzasadnienie]

13. Sprawy bieżące.

14. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 8 maja 2019 r., godz. 10.15. – DODATKOWE

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora.
  3. Informacja o wykonaniu planu finansowego za rok 2018. [pobierz materiał]
  4. Rada Uczelni:
    1. Uchwała w sprawie powołania członków pierwszej Rady Uczelni Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [KANDYDACI], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie powołania pierwszej Rady Uczelni Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
  5. Uchwała w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę II WERSJA] – ZAŁĄCZNIKI DO UCHWAŁY SĄ DOSTĘPNE W FOLDERZE PROGRAMY STUDIÓW
  6. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 403 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 marca 2019 r. w sprawie określenia limitów przyjęć na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 378 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę]
  7. Tryb prac nad projektem Statutu Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz materiał]
  8. Projekt Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie. [pobierz materiał], [pobierz autokorektę]
  9. Sprawy bieżące.
  10. Wolne wnioski.

    Kontynuacja posiedzenia Senatu z dnia 8 maja 2019 r.
    w dniu 15 maja 2019 r., godz. 10:15 (materiały zostaną zamieszczone na siedem dni przed posiedzeniem).
    Porządek obrad ciąg dalszy:

  11. Uchwała w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów na Uniwersytecie Warszawskim.
  12. Projekt Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie ciąg dalszy.
  13. Sprawy bieżące.
  14. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

PROGRAMY STUDIÓW Posiedzenie Senatu w dniu 8 maja 2019 r.

5. Uchwała w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę]

1. STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA – ZAŁĄCZNIKI NR 1-142

[pobierz załącznik nr 1] [pobierz załącznik nr 2] [pobierz załącznik nr 3] [pobierz załącznik nr 4]

[pobierz załącznik nr 5] [pobierz załącznik nr 6] [pobierz załącznik nr 7] [pobierz załącznik nr 8]

[pobierz załącznik nr 9] [pobierz załącznik nr 10] [pobierz załącznik nr 11] [pobierz załącznik nr 12]

[pobierz załącznik nr 13] [pobierz załącznik nr 14] [pobierz załącznik nr 15] [pobierz załącznik nr 16]

[pobierz załącznik nr 17] [pobierz załącznik nr 18] [pobierz załącznik nr 19] [pobierz załącznik nr 20]

[pobierz załącznik nr 21] [pobierz załącznik nr 22] [pobierz załącznik nr 23] [pobierz załącznik nr 24]

[pobierz załącznik nr 25] [pobierz załącznik nr 26] [pobierz załącznik nr 27] [pobierz załącznik nr 28]

[pobierz załącznik nr 29] [pobierz załącznik nr 30] [pobierz załącznik nr 31] [pobierz załącznik nr 32]

[pobierz załącznik nr 33] [pobierz załącznik nr 34] [pobierz załącznik nr 35] [pobierz załącznik nr 36]

[pobierz załącznik nr 37] [pobierz załącznik nr 38] [pobierz załącznik nr 39] [pobierz załącznik nr 40]

[pobierz załącznik nr 41] [pobierz załącznik nr 42] [pobierz załącznik nr 43] [pobierz załącznik nr 44]

[pobierz załącznik nr 45] [pobierz załącznik nr 46] [pobierz załącznik nr 47] [pobierz załącznik nr 48]

[pobierz załącznik nr 49] [pobierz załącznik nr 50] [pobierz załącznik nr 51] [pobierz załącznik nr 52]

[pobierz załącznik nr 53] [pobierz załącznik nr 54] [pobierz załącznik nr 55] [pobierz załącznik nr 56]

[pobierz załącznik nr 57] [pobierz załącznik nr 58] [pobierz załącznik nr 59] [pobierz załącznik nr 60]

[pobierz załącznik nr 61] [pobierz załącznik nr 62] [pobierz załącznik nr 63] [pobierz załącznik nr 64] [pobierz załącznik nr 65] [pobierz załącznik nr 66] [pobierz załącznik nr 67] [pobierz załącznik nr 68]

[pobierz załącznik nr 69] [pobierz załącznik nr 70] [pobierz załącznik nr 71] [pobierz załącznik nr 72]

[pobierz załącznik nr 73] [pobierz załącznik nr 74] [pobierz załącznik nr 75] [pobierz załącznik nr 76]

[pobierz załącznik nr 77] [pobierz załącznik nr 78] [pobierz załącznik nr 79] [pobierz załącznik nr 80]

[pobierz załącznik nr 81] [pobierz załącznik nr 82] [pobierz załącznik nr 83] [pobierz załącznik nr 84]

[pobierz załącznik nr 85] [pobierz załącznik nr 86] [pobierz załącznik nr 87] [pobierz załącznik nr 88]

[pobierz załącznik nr 89] [pobierz załącznik nr 90] [pobierz załącznik nr 91] [pobierz załącznik nr 92]

[pobierz załącznik nr 93] [pobierz załącznik nr 94] [pobierz załącznik nr 95] [pobierz załącznik nr 96]

[pobierz załącznik nr 97] [pobierz załącznik nr 98] [pobierz załącznik nr 99] [pobierz załącznik nr 100]

[pobierz załącznik nr 101] [pobierz załącznik nr 102] [pobierz załącznik nr 103] [pobierz załącznik nr 104]

[pobierz załącznik nr 105] [pobierz załącznik nr 106] [pobierz załącznik nr 107] [pobierz załącznik nr 108]

[pobierz załącznik nr 109] [pobierz załącznik nr 110] [pobierz załącznik nr 111] [pobierz załącznik nr 112]

[pobierz załącznik nr 113] [pobierz załącznik nr 114] [pobierz załącznik nr 115] [pobierz załącznik nr 116]

[pobierz załącznik nr 117] [pobierz załącznik nr 118] [pobierz załącznik nr 119a] [pobierz załącznik nr 119b]

[pobierz załącznik nr 120] [pobierz załącznik nr 121] [pobierz załącznik nr 122] [pobierz załącznik nr 123]

[pobierz załącznik nr 124] [pobierz załącznik nr 125] [pobierz załącznik nr 126] [pobierz załącznik nr 127]

[pobierz załącznik nr 128] [pobierz załącznik nr 129] [pobierz załącznik nr 130] [pobierz załącznik nr 131]

[pobierz załącznik nr 132] [pobierz załącznik nr 133] [pobierz załącznik nr 134] [pobierz załącznik nr 135]

[pobierz załącznik nr 136] [pobierz załącznik nr 137] [pobierz załącznik nr 138] [pobierz załącznik nr 139]

[pobierz załącznik nr 140] [pobierz załącznik nr 141] [pobierz załącznik nr 142]

 

2. STUDIA DRUGIEGO STOPNIA – ZAŁĄCZNIKI NR 1-146

[pobierz załącznik nr 1] [pobierz załącznik nr 2] [pobierz załącznik nr 3] [pobierz załącznik nr 4]

[pobierz załącznik nr 5] [pobierz załącznik nr 6] [pobierz załącznik nr 7] [pobierz załącznik nr 8]

[pobierz załącznik nr 9] [pobierz załącznik nr 10] [pobierz załącznik nr 11] [pobierz załącznik nr 12]

[pobierz załącznik nr 13] [pobierz załącznik nr 14] [pobierz załącznik nr 15a] [pobierz załącznik nr 15b]

[pobierz załącznik nr 16] [pobierz załącznik nr 17] [pobierz załącznik nr 18] [pobierz załącznik nr 19]

[pobierz załącznik nr 20] [pobierz załącznik nr 21] [pobierz załącznik nr 22] [pobierz załącznik nr 23]

[pobierz załącznik nr 24] [pobierz załącznik nr 25] [pobierz załącznik nr 26] [pobierz załącznik nr 27]

[pobierz załącznik nr 28] [pobierz załącznik nr 29] [pobierz załącznik nr 30] [pobierz załącznik nr 31]

[pobierz załącznik nr 32] [pobierz załącznik nr 33] [pobierz załącznik nr 34] [pobierz załącznik nr 35]

[pobierz załącznik nr 36] [pobierz załącznik nr 37] [pobierz załącznik nr 38] [pobierz załącznik nr 39]

[pobierz załącznik nr 40] [pobierz załącznik nr 41] [pobierz załącznik nr 42] [pobierz załącznik nr 43]

[pobierz załącznik nr 44] [pobierz załącznik nr 45] [pobierz załącznik nr 46] [pobierz załącznik nr 47]

[pobierz załącznik nr 48] [pobierz załącznik nr 49] [pobierz załącznik nr 50] [pobierz załącznik nr 51]

[pobierz załącznik nr 52] [pobierz załącznik nr 53] [pobierz załącznik nr 54] [pobierz załącznik nr 55]

[pobierz załącznik nr 56] [pobierz załącznik nr 57] [pobierz załącznik nr 58] [pobierz załącznik nr 59]

[pobierz załącznik nr 60] [pobierz załącznik nr 61] [pobierz załącznik nr 62] [pobierz załącznik nr 63]

[pobierz załącznik nr 64] [pobierz załącznik nr 65] [pobierz załącznik nr 66] [pobierz załącznik nr 67]

[pobierz załącznik nr 68] [pobierz załącznik nr 69] [pobierz załącznik nr 70] [pobierz załącznik nr 71]

[pobierz załącznik nr 72] [pobierz załącznik nr 73] [pobierz załącznik nr 74] [pobierz załącznik nr 75]

[pobierz załącznik nr 76] [pobierz załącznik nr 77] [pobierz załącznik nr 78] [pobierz załącznik nr 79]

[pobierz załącznik nr 80] [pobierz załącznik nr 81] [pobierz załącznik nr 82] [pobierz załącznik nr 83]

[pobierz załącznik nr 84] [pobierz załącznik nr 85] [pobierz załącznik nr 86] [pobierz załącznik nr 87]

[pobierz załącznik nr 88] [pobierz załącznik nr 89] [pobierz załącznik nr 90] [pobierz załącznik nr 91]

[pobierz załącznik nr 92] [pobierz załącznik nr 93] [pobierz załącznik nr 94] [pobierz załącznik nr 95]

[pobierz załącznik nr 96] [pobierz załącznik nr 97] [pobierz załącznik nr 98] [pobierz załącznik nr 99]

[pobierz załącznik nr 100] [pobierz załącznik nr 101] [pobierz załącznik nr 102] [pobierz załącznik nr 103]

[pobierz załącznik nr 104] [pobierz załącznik nr 105] [pobierz załącznik nr 106] [pobierz załącznik nr 107]

[pobierz załącznik nr 108] [pobierz załącznik nr 109][pobierz załącznik nr 110] [pobierz załącznik nr 111]

[pobierz załącznik nr 112] [pobierz załącznik nr 113] [pobierz załącznik nr 114] [pobierz załącznik nr 115]

[pobierz załącznik nr 116] [pobierz załącznik nr 117] [pobierz załącznik nr 118] [pobierz załącznik nr 119]

[pobierz załącznik nr 120] [pobierz załącznik nr 121] [pobierz załącznik nr 122] [pobierz załącznik nr 123]

[pobierz załącznik nr 124] [pobierz załącznik nr 125] [pobierz załącznik nr 126] [pobierz załącznik nr 127]

[pobierz załącznik nr 128] [pobierz załącznik nr 129] [pobierz załącznik nr 130] [pobierz załącznik nr 131]

[pobierz załącznik nr 132] [pobierz załącznik nr 133] [pobierz załącznik nr 134] [pobierz załącznik nr 135]

[pobierz załącznik nr 136] [pobierz załącznik nr 137] [pobierz załącznik nr 138] [pobierz załącznik nr 139]

[pobierz załącznik nr 140] [pobierz załącznik nr 141] [pobierz załącznik nr 142] [pobierz załącznik nr 143]

[pobierz załącznik nr 144] [pobierz załącznik nr 145] [pobierz załącznik nr 146]

 

 

II WERSJA

5. Uchwała w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim – II WERSJA. [pobierz uchwałę]

1. STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA – ZAŁĄCZNIKI NR 1-142 – II WERSJA.

[pobierz załącznik nr 1] [pobierz załącznik nr 2] [pobierz załącznik nr 3] [pobierz załącznik nr 4]

[pobierz załącznik nr 5] [pobierz załącznik nr 6] [pobierz załącznik nr 7] [pobierz załącznik nr 8]

[pobierz załącznik nr 9] [pobierz załącznik nr 10] [pobierz załącznik nr 11] [pobierz załącznik nr 12]

[pobierz załącznik nr 13] [pobierz załącznik nr 14] [pobierz załącznik nr 15] [pobierz załącznik nr 16]

[pobierz załącznik nr 17] [pobierz załącznik nr 18] [pobierz załącznik nr 19] [pobierz załącznik nr 20]

[pobierz załącznik nr 21] [pobierz załącznik nr 22] [pobierz załącznik nr 23] [pobierz załącznik nr 24]

[pobierz załącznik nr 25] [pobierz załącznik nr 26] [pobierz załącznik nr 27] [pobierz załącznik nr 28]

[pobierz załącznik nr 29] [pobierz załącznik nr 30] [pobierz załącznik nr 31] [pobierz załącznik nr 32]

[pobierz załącznik nr 33] [pobierz załącznik nr 34] [pobierz załącznik nr 35] [pobierz załącznik nr 36]

[pobierz załącznik nr 37] [pobierz załącznik nr 38] [pobierz załącznik nr 39] [pobierz załącznik nr 40]

[pobierz załącznik nr 41] [pobierz załącznik nr 42] [pobierz załącznik nr 43] [pobierz załącznik nr 44]

[pobierz załącznik nr 45] [pobierz załącznik nr 46] [pobierz załącznik nr 47] [pobierz załącznik nr 48]

[pobierz załącznik nr 49] [pobierz załącznik nr 50] [pobierz załącznik nr 51] [pobierz załącznik nr 52]

[pobierz załącznik nr 53] [pobierz załącznik nr 54] [pobierz załącznik nr 55] [pobierz załącznik nr 56]

[pobierz załącznik nr 57] [pobierz załącznik nr 58] [pobierz załącznik nr 59] [pobierz załącznik nr 60]

[pobierz załącznik nr 61] [pobierz załącznik nr 62] [pobierz załącznik nr 63] [pobierz załącznik nr 64] [pobierz załącznik nr 65] [pobierz załącznik nr 66] [pobierz załącznik nr 67] [pobierz załącznik nr 68]

[pobierz załącznik nr 69] [pobierz załącznik nr 70] [pobierz załącznik nr 71] [pobierz załącznik nr 72]

[pobierz załącznik nr 73] [pobierz załącznik nr 74] [pobierz załącznik nr 75] [pobierz załącznik nr 76]

[pobierz załącznik nr 77] [pobierz załącznik nr 78] [pobierz załącznik nr 79] [pobierz załącznik nr 80]

[pobierz załącznik nr 81] [pobierz załącznik nr 82] [pobierz załącznik nr 83] [pobierz załącznik nr 84]

[pobierz załącznik nr 85] [pobierz załącznik nr 86] [pobierz załącznik nr 87] [pobierz załącznik nr 88]

[pobierz załącznik nr 89] [pobierz załącznik nr 90] [pobierz załącznik nr 91] [pobierz załącznik nr 92]

[pobierz załącznik nr 93] [pobierz załącznik nr 94] [pobierz załącznik nr 95] [pobierz załącznik nr 96]

[pobierz załącznik nr 97] [pobierz załącznik nr 98] [pobierz załącznik nr 99] [pobierz załącznik nr 100]

[pobierz załącznik nr 101] [pobierz załącznik nr 102] [pobierz załącznik nr 103] [pobierz załącznik nr 104]

[pobierz załącznik nr 105] [pobierz załącznik nr 106] [pobierz załącznik nr 107] [pobierz załącznik nr 108]

[pobierz załącznik nr 109] [pobierz załącznik nr 110] [pobierz załącznik nr 111] [pobierz załącznik nr 112]

[pobierz załącznik nr 113] [pobierz załącznik nr 114] [pobierz załącznik nr 115] [pobierz załącznik nr 116]

[pobierz załącznik nr 117] [pobierz załącznik nr 118] [pobierz załącznik nr 119a] [pobierz załącznik nr 119b]

[pobierz załącznik nr 120] [pobierz załącznik nr 121] [pobierz załącznik nr 122] [pobierz załącznik nr 123]

[pobierz załącznik nr 124] [pobierz załącznik nr 125] [pobierz załącznik nr 126] [pobierz załącznik nr 127]

[pobierz załącznik nr 128] [pobierz załącznik nr 129] [pobierz załącznik nr 130] [pobierz załącznik nr 131]

[pobierz załącznik nr 132] [pobierz załącznik nr 133] [pobierz załącznik nr 134] [pobierz załącznik nr 135]

[pobierz załącznik nr 136] [pobierz załącznik nr 137] [pobierz załącznik nr 138] [pobierz załącznik nr 139]

[pobierz załącznik nr 140] [pobierz załącznik nr 141] [pobierz załącznik nr 142]

 

2. STUDIA DRUGIEGO STOPNIA – ZAŁĄCZNIKI NR 1-146 – II WERSJA

[pobierz załącznik nr 1] [pobierz załącznik nr 2] [pobierz załącznik nr 3] [pobierz załącznik nr 4]

[pobierz załącznik nr 5] [pobierz załącznik nr 6] [pobierz załącznik nr 7] [pobierz załącznik nr 8]

[pobierz załącznik nr 9] [pobierz załącznik nr 10] [pobierz załącznik nr 11] [pobierz załącznik nr 12]

[pobierz załącznik nr 13] [pobierz załącznik nr 14] [pobierz załącznik nr 15a] [pobierz załącznik nr 15b]

[pobierz załącznik nr 16] [pobierz załącznik nr 17] [pobierz załącznik nr 18] [pobierz załącznik nr 19]

[pobierz załącznik nr 20] [pobierz załącznik nr 21] [pobierz załącznik nr 22] [pobierz załącznik nr 23]

[pobierz załącznik nr 24] [pobierz załącznik nr 25] [pobierz załącznik nr 26] [pobierz załącznik nr 27]

[pobierz załącznik nr 28] [pobierz załącznik nr 29] [pobierz załącznik nr 30] [pobierz załącznik nr 31]

[pobierz załącznik nr 32] [pobierz załącznik nr 33] [pobierz załącznik nr 34] [pobierz załącznik nr 35]

[pobierz załącznik nr 36] [pobierz załącznik nr 37] [pobierz załącznik nr 38] [pobierz załącznik nr 39]

[pobierz załącznik nr 40] [pobierz załącznik nr 41] [pobierz załącznik nr 42] [pobierz załącznik nr 43]

[pobierz załącznik nr 44] [pobierz załącznik nr 45] [pobierz załącznik nr 46] [pobierz załącznik nr 47]

[pobierz załącznik nr 48] [pobierz załącznik nr 49] [pobierz załącznik nr 50] [pobierz załącznik nr 51]

[pobierz załącznik nr 52] [pobierz załącznik nr 53] [pobierz załącznik nr 54] [pobierz załącznik nr 55]

[pobierz załącznik nr 56] [pobierz załącznik nr 57] [pobierz załącznik nr 58] [pobierz załącznik nr 59]

[pobierz załącznik nr 60] [pobierz załącznik nr 61] [pobierz załącznik nr 62] [pobierz załącznik nr 63]

[pobierz załącznik nr 64] [pobierz załącznik nr 65] [pobierz załącznik nr 66] [pobierz załącznik nr 67]

[pobierz załącznik nr 68] [pobierz załącznik nr 69] [pobierz załącznik nr 70] [pobierz załącznik nr 71]

[pobierz załącznik nr 72] [pobierz załącznik nr 73] [pobierz załącznik nr 74] [pobierz załącznik nr 75]

[pobierz załącznik nr 76] [pobierz załącznik nr 77] [pobierz załącznik nr 78] [pobierz załącznik nr 79]

[pobierz załącznik nr 80] [pobierz załącznik nr 81] [pobierz załącznik nr 82] [pobierz załącznik nr 83]

[pobierz załącznik nr 84] [pobierz załącznik nr 85] [pobierz załącznik nr 86] [pobierz załącznik nr 87]

[pobierz załącznik nr 88] [pobierz załącznik nr 89] [pobierz załącznik nr 90] [pobierz załącznik nr 91]

[pobierz załącznik nr 92] [pobierz załącznik nr 93] [pobierz załącznik nr 94] [pobierz załącznik nr 95]

[pobierz załącznik nr 96] [pobierz załącznik nr 97] [pobierz załącznik nr 98] [pobierz załącznik nr 99]

[pobierz załącznik nr 100] [pobierz załącznik nr 101] [pobierz załącznik nr 102] [pobierz załącznik nr 103]

[pobierz załącznik nr 104] [pobierz załącznik nr 105] [pobierz załącznik nr 106] [pobierz załącznik nr 107]

[pobierz załącznik nr 108] [pobierz załącznik nr 109][pobierz załącznik nr 110] [pobierz załącznik nr 111]

[pobierz załącznik nr 112] [pobierz załącznik nr 113] [pobierz załącznik nr 114] [pobierz załącznik nr 115]

[pobierz załącznik nr 116] [pobierz załącznik nr 117] [pobierz załącznik nr 118] [pobierz załącznik nr 119]

[pobierz załącznik nr 120] [pobierz załącznik nr 121] [pobierz załącznik nr 122] [pobierz załącznik nr 123]

[pobierz załącznik nr 124] [pobierz załącznik nr 125] [pobierz załącznik nr 126] [pobierz załącznik nr 127]

[pobierz załącznik nr 128] [pobierz załącznik nr 129] [pobierz załącznik nr 130] [pobierz załącznik nr 131]

[pobierz załącznik nr 132] [pobierz załącznik nr 133] [pobierz załącznik nr 134] [pobierz załącznik nr 135]

[pobierz załącznik nr 136] [pobierz załącznik nr 137] [pobierz załącznik nr 138] [pobierz załącznik nr 139]

[pobierz załącznik nr 140] [pobierz załącznik nr 141] [pobierz załącznik nr 142] [pobierz załącznik nr 143]

[pobierz załącznik nr 144] [pobierz załącznik nr 145] [pobierz załącznik nr 146]

Posiedzenie Senatu w dniu 17 kwietnia 2019 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Skreśla się punkt 8.:

8. Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu Studiów na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 32 z posiedzenia Senatu w dniu 20 marca 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowiskach profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Alicji Jaskierni na stanowisku profesora uczelni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz materiał]
    2. dr. hab. Pawła Koperskiego na stanowisku profesora uczelni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony z Wydziału Biologii. [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej powołania Dyrektora Ośrodka Kultury Polskiej na Uniwersytecie Sorbońskim na kadencję 2019-2022. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał],[pobierz materiał]
  6. Odnowienie doktoratu:
    1. Uchwała w sprawie wszczęcia postępowania o odnowienie doktoratu prof. Ewy Wipszyckiej-Bravo – wniosek Wydziału Historycznego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie wszczęcia postępowania o odnowienie doktoratu prof. Witolda Wołodkiewicza – wniosek Wydziału Prawa i Administracji oraz wniosek Wydziału „Artes Liberales”. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  7. Szkoły doktorskie:
    1. Uchwała w sprawie Ramowych Zasad Organizacji Szkół Doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego do Szkół Doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę]
  8. Uchwała w sprawie uchwalenia Regulaminu Studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę] SKREŚLONY
  9. Propozycje postanowień Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – aktualny stan prac Zespołu Rektorskiego ds. Przygotowania Projektu Statutu Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz materiał], [pobierz autokorektę]
  10. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 3 kwietnia 2019 r., godz. 10.15. – DODATKOWE

Uzupełnienie porządku obrad

5a. Dyskusja nad rolą Wydziałów, kompetencjami Rad Wydziałów oraz sposobem powoływania i kompetencjami Dziekanów Wydziałów.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 31 z posiedzenia Senatu w dniu 6 marca 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora i profesora uczelni: [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę – w wyniku głosowania przyjęto II WERSJĘ uchwały]
    1. prof. dr. hab. Jana Hartmana na stanowisku profesora na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. [pobierz wniosek]
    2. dr. hab. Sebastiana Skuzy na stanowisku profesora uczelni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony z Wydziału Zarządzania. [pobierz wniosek]                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               5a. Dyskusja nad rolą Wydziałów, kompetencjami Rad Wydziałów oraz sposobem powoływania i kompetencjami Dziekanów Wydziałów. DODANY
  5. Dyskusja na temat wyłaniania i składu Senatu oraz funkcji kierowniczych w przyszłym Statucie. [pobierz materiał], [pobierz prezentację]
  6. Dyskusja nad ramowymi zasadami funkcjonowania Szkół Doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz materiał]
  7. Sprawy bieżące.
  8. Wolne wnioski.

 

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 20 marca 2019 r., godz. 10.15.

ZMIANY PORZĄDKU OBRAD

Wniosek o uzupełnienie porządku obrad o punkt:

Uchwała o zmianie uchwały nr 369 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego w sprawie określenia sposobu powołania pierwszej rady uczelni – I czytanie

 

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 30 z posiedzenia Senatu w dniu 20 lutego 2019 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Informacja na temat działalności Rzecznika Akademickiego w roku 2018. [pobierz materiał],  [pobierz prezentację]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o zasadności wystąpienia z wnioskiem o przyznanie nagród ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – Kandydaci]
  6. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Cezarego Banasińskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    2. dr hab. Annę Bartczak z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    3. dr hab. Katarzynę Kopczewską z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    4. dr. hab. Rafała Kotyńskiego z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    5. dr. hab. Lecha M. Nijakowskiego z Wydziału Filozofii i Socjologii; [pobierz wniosek]
    6. dr hab. Karolinę Safarzyńską z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    7. dr. hab. Rafała Stankiewicza z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    8. dr. hab. Marcina Wiącka z Wydziału Prawa i Administracji. [pobierz wniosek]
  7. Wybór studenta do Komisji Dyscyplinarnej ds. Studentów i Doktorantów w kadencji 2016-2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  8. Dyskusja o radach naukowych dyscyplin oraz o radzie naukowej dziedziny. [pobierz materiał], [pobierz materiał], [pobierz prezentację]
  9. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie określenia limitów przyjęć na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał -AUTOPOPRAWKA]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 378 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał –  AUTOPOPRAWKA]
    3. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 379 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023. [pobierz uchwałę]
  10. Sprawy bieżące.
    1. Interpelacja przedstawicieli studentów  [pobierz interpelację]
    2. Uchwała o zmianie uchwały nr 369 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego w sprawie określenia sposobu powołania pierwszej rady uczelni – I czytanie. [pobierz uchwałę]
  11. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys


W przerwie obrad Senatu odbędzie się wręczenie Wyróżnień Rektora w roku 2019, za wybitne osiągnięcia naukowe albo dydaktyczne dla pracowników Uniwersytetu.

Posiedzenie Senatu w dniu 6 marca 2019 r., godz. 10.15. – DODATKOWE

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się w punkcie 6. punkty:
6.1. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wykonywanie dodatkowego zajęcia zarobkowego przez Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
6.2. Uchwała w sprawie zebrania i analizy informacji przez komisje senackie.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora. [pobierz materiał]
  3. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – II czytanie. [pobierz uchwałę]
  4. Rada Uczelni:
    1. Uchwała w sprawie powołania pierwszej Rady Uczelni Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [Kandydaci], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie ustalenia wysokości miesięcznego wynagrodzenia członków pierwszej Rady Uczelni Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
  5. Uchwała w sprawie zgłoszenia kandydatów na członków Rady Doskonałości Naukowej. [pobierz uchwałę], [Kandydaci], [Kandydaci – II WERSJA]
  6. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wykonywanie dodatkowego zajęcia zarobkowego przez Rektora Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie zebrania i analizy informacji przez komisje senackie. [pobierz uchwałę]
  7. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 20 lutego 2019 r., godz. 10.15.

Zmiany w porządku obrad

Dodaje się punkt 6a.:
6a. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni – na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony – dr. hab. Dariusza Plewczyńskiego z Centrum Nowych Technologii UW.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 28 z posiedzenia Senatu w dniu 9 stycznia 2019 r. oraz protokołu nr 29 z posiedzenia Senatu w dniu 23 stycznia 2019 r. [pobierz protokół nr 28], [pobierz załącznik do projektu protokołu nr 28], [pobierz projekt protokołu nr 29], [pobierz załącznik do projektu protokołu nr 29]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – I czytanie. [pobierz uchwałę]
  5. Wybór przedstawicieli studentów do:
    1. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę, kandydaci], [pobierz materiał]
    2. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę, kandydaci], [pobierz materiał]
    3. Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli Akademickich. [pobierz uchwałę, kandydaci], [pobierz materiał]
  6. Wybór przedstawicieli doktorantów do:
    1. stałych komisji senackich. [pobierz uchwałę, kandydaci], [pobierz materiał]
    2. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę, kandydaci], [pobierz materiał]
    3. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz uchwałę, kandydaci], [pobierz materiał]                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                6a. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni – na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony – dr. hab. Dariusza Plewczyńskiego z Centrum Nowych Technologii UW. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie potwierdzania na Uniwersytecie Warszawskim efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie szczegółowych warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia prowadzone na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2019/2020 na podstawie potwierdzania efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną. [pobierz uchwałę]
  8. Propozycja procedury wyboru Rektora Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz materiał]
  9. Informacja koordynatora ds. wdrożenia zmian wynikających z wprowadzenia nowej Ustawy. [pobierz materiał], [pobierz prezentację]
  10. Model zarządzania kształceniem na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz materiał], [pobierz prezentację]
  11. Sprawy bieżące.
  12. Wolne wnioski.

Posiedzenie Senatu w dniu 23 stycznia 2019 r., godz. 10.15.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 27 z posiedzenia Senatu w dniu 19 grudnia 2018 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie wyboru członków stałych komisji senackich w kadencji 2016-2020 – spośród studentów zgłoszonych przez Parlament Studentów UW. [pobierz uchwałę, kandydaci], [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczących zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowiskach profesora i profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. na stanowisku profesora na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony – prof. dr hab. Shoshany Ronen z Wydziału Orientalistycznego. [pobierz wniosek]
    2. na stanowisku profesora uczelni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony:
      1. dr. hab. Piotra Balcerowicza z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
      2. dr hab. Katarzyny Myszony-Kostrzewy z Wydziału Prawa i Administracji. [pobierz wniosek]
  6. Uchwała w sprawie likwidacji studiów podyplomowych na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7. Sprawy bieżące.
  8. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Posiedzenie Senatu w dniu 9 stycznia 2019 r., godz. 10.15. – DODATKOWE

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora.
  3. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Warszawskiego – II czytanie. [pobierz uchwałę]
  4. Sprawozdanie z działalności Zarządu Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz sprawozdanie]
  5. Zagadnienia dotyczące koncepcji organizacji kształcenia na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz materiał],  [pobierz materiał], ramowa propozycja organizacji kształcenia na UW   [pobierz materiał]
  6. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: M. Pałys

Informacje archiwalne