Posiedzenie Senatu w dniu 19 stycznia 2022 r. godz. 14:00 – Aula im. Adama Mickiewicza, Auditorium Maximum

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 15 posiedzenia Senatu w dniu 15 grudnia 2021 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik do protokołu]
  3. Informacje Rektora.
  4. Wybór członków będących studentami, w kadencji 2020–2024 do:
    1. Komisji Senackiej ds. Finansowych; [kandydaci], [pobierz materiał]
    2. Komisji Senackiej ds. Naukowych; [kandydaci],  [pobierz materiał]
    3. Komisji Senackiej ds. Rozwoju Przestrzennego; [kandydaci], [pobierz materiał]
    4. Komisji Senackiej ds. Socjalnych; [kandydaci], [pobierz materiał]
    5. Komisji Senackiej ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia; [kandydaci], [pobierz materiał]
    6. Komisji Senackiej Prawno-Statutowej. [kandydaci], [pobierz materiał]
  5. Wybór członków będących studentami do Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej w kadencji 2020–2024. [kandydaci], [pobierz materiał]
  6. Wybór członków będących studentami do Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów w kadencji 2020–2024.  [kandydaci], [pobierz materiał]
  7. Wybór członków będących studentami do Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów w kadencji 2020–2024. [kandydaci], [pobierz materiał]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Renaty Ciołek z Wydziału Archeologii; [pobierz wniosek]
    2. dr. hab. Bartłomieja Czaplickiego z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    3. dr. Marcina Engela z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    4. dr hab. Elżbiety Gajek z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    5. dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    6. dr hab. Iwony Luby z Wydziału Nauk o Kulturze i Sztuce; [pobierz wniosek]
    7. dr hab. Małgorzaty Łuczyńskiej-Hołdys z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    8. dr. hab. Andrieja Moskwina z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    9. dr hab. Moniki Opalińskiej z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    10. dr hab. Doroty A. Pawlak z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    11. dr hab. Marzeny Sokołowskiej-Paryż z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    12. dr. hab. Pawła Szymańskiego z Wydziału Archeologii. [pobierz wniosek]
  9. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 429 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 22 maja 2019 r. w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów i świadectw na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę]
  10. Sprawy dotyczące tytułów honorowych.
    1. Uchwała w sprawie nadania prof. dr. hab. Andrzejowi K. Koźmińskiemu tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Warszawskiego – wniosek Wydziału Zarządzania. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję]
    2. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Jagiellońskiego – prof. dr. hab. Andrzeja Zakrzewskiego. [pobierz uchwałę]
  11. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
    1. Prezentacja i ewentualne podjęcie uchwały w sprawie projektu zmiany rozporządzenia Ministerstwa Edukacji i Nauki dotyczącego podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkół ponadpodstawowych (w zakresie przedmiotów „Historia”, „Historia i teraźniejszość” oraz „Wiedza o społeczeństwie”). [pobierz uchwałę]

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

 

Posiedzenie Senatu w dniu 15 grudnia 2021 r. godz. 14:00 – Aula im. Adama Mickiewicza, Auditorium Maximum

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 14 posiedzenia Senatu w dniu 17 listopada 2021 r. [pobierz protokół nr 14], [pobierz załącznik do protokołu]
  3. Informacje Rektora.
  4. Ewaluacja dyscyplin na Uniwersytecie Warszawskim.
  5. Sprawozdanie z rocznej działalności Zarządu Samorządu Studentów UW. [pobierz materiał]
  6. Odwołanie i wybór uzupełniający spośród doktorantów członka Komisji Senackiej ds. Naukowych w kadencji 2020–2024. [informacja], [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Adama Cieślińskiego z Wydziału Archeologii; [pobierz wniosek]
    2. dr hab. Renaty Ciołek z Wydziału Archeologii; [pobierz wniosek]
    3. dr hab. Alicji Curanović z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
    4. dr hab. Magdaleny Dudkiewicz z Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz wniosek]
    5. dr hab. Agaty Dziewulskiej z Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego; [pobierz wniosek]
    6. dr. hab. Krzysztofa Jakubiaka z Wydziału Archeologii; [pobierz wniosek]
    7. dr. hab. Huberta Kowalskiego z Wydziału Archeologii; [pobierz wniosek]
    8. dr. hab. Krzysztofa Miernika z Wydziału Fizyki. [pobierz wniosek]
  8. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 429 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 22 maja 2019 r. w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów i świadectw na Uniwersytecie Warszawskim.  [pobierz uchwałę]
  9. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 17 listopada 2021 r. godz. 14:00 – Aula im. Adama Mickiewicza, Auditorium Maximum

Na początku posiedzenia odbędzie się uroczystość wręczenia Nagrody Dydaktycznej Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 13 posiedzenia Senatu w dniu 20 października 2021 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik do protokołu]
  3.  Informacje Rektora.
    1.  Informacja dotycząca wyników rekrutacji w roku akademickim 2021/2022:
      – na studia pierwszego stopnia, jednolite magisterskie i drugiego stopnia, [pobierz materiał – studia I stopnia i jednolite studia magisterskie], [pobierz materiał – studia  II stopnia], [pobierz prezentację]
      – do szkół doktorskich. [pobierz materiał], [pobierz prezentację]
  4. Ewaluacja dyscyplin na Uniwersytecie Warszawskim.
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Kamilli Bargiel-Matusiewicz z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
    2. dr hab. Magdaleny Biesagi z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    3. dr. hab. Michała Chmielewskiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    4.  dr. hab. Łukasza Dobrzyckiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    5. dr hab. Małgorzaty Dragan z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
    6.  dr hab. Katarzyny Dróżdż-Łuszczyk z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    7. dr. Marka Grzybowskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    8.  dr hab. Agnieszki Helman-Ważny z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
    9. dr. hab. n. med. Pawła Holasa z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
    10.  dr. hab. Wojciecha Hyka z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    11.  dr. hab. Konrada Jankowskiego z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
    12.  dr hab. Katarzyny Jarzembskiej z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    13. dr. hab. Sebastiana Kmiecika z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    14. dr hab. Grażyny Kmity z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
    15.  dr. hab. Andrzeja Kopackiego z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    16.  dr. hab. Konrada Kossackiego z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    17. dr hab. Urszuli Kowalczuk z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    18.  dr. hab. Radosława Kucharczyka z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    19. dr hab. Moniki Kuleszy z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    20. dr. hab. Roberta Kulmińskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    21. dr. hab. Wiktora Lewandowskiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    22. dr hab. Beaty Łopaciuk-Gonczaryk z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    23.  dr hab. Elżbiety Megiel z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    24. dr hab. Katarzyny Mikulskiej z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    25. dr hab. Dominiki Milczarek-Andrzejewskiej z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    26. dr. hab. Tomasza Ochinowskiego z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
    27. dr hab. Anny Pawłowskiej z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
    28. dr hab. Anny Piątek z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    29. dr. hab. Mateusza Pilicha z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    30.  dr hab. Ewy Poboży z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    31.  dr hab. Iwony Rutkowskiej z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    32. dr. hab. Marcina Rzeszutka z Wydziału Psychologii; [pobierz wniosek]
    33. dr. hab. Andrzeja Sikorskiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    34. dr hab. Natalii Siudzińskiej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    35. dr hab. Gabrieli Świtek z Wydziału Nauk o Kulturze i Sztuce; [pobierz wniosek]
    36. dr. hab. Krzysztofa Tomaszewskiego z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
    37. dr. hab. Łukasza Tymeckiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    38. dr hab. Barbary Wagner z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    39. dr hab. Agnieszki Więckowskiej z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    40. dr. hab. Marcina Żemigały z Wydziału Zarządzania. [pobierz wniosek]
  6. Uchwała w sprawie zasad prowadzenia lektoratów i przyjmowania egzaminów z języków obcych na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę]
  7.  Sprawy bieżące i wolne wnioski.
    1. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji i Nauki wykonania zadania w dziedzinie nauczania. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 20 października 2021 r. godz. 14:00 – Aula im. Adama Mickiewicza, Auditorium Maximum

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 12 posiedzenia Senatu w dniu 22 września 2021 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Odwołanie i wybór przewodniczącego Komisji Senackiej ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia w kadencji 2020–2024.
  5. Wybór uzupełniający członka Komisji Dyscyplinarnej ds. Studentów i Doktorantów w kadencji 2020–2024. [Kandydaci]
  6. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Marcina Filipowicza z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    2. dr hab. Anny Jupowicz-Ginalskiej z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
    3. dr hab. Małgorzaty Kisilowskiej z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
    4. dr. hab. Jerzego Mazurka z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    5. dr. hab. Marcina Pauka z Wydziału Historii; [pobierz wniosek]
    6. dr. hab. Piotra Przybysza z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    7. dr hab. Iwony Pugacewicz z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
    8. dr hab. Magdaleny Trysińskiej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    9. dr. hab. Piotra Węcowskiego z Wydziału Historii; [pobierz wniosek]
    10. dr hab. Izabeli Winiarskiej-Górskiej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    11. dr hab. Magdaleny Zawisławskiej z Wydziału Polonistyki. [pobierz wniosek]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej przyznania statusu profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim prof. dr hab. Ewie Żebrowskiej z Wydziału Lingwistyki Stosowanej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  8. Sprawa dotycząca nadania tytułu profesora:
    1. Uchwała w sprawie wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Pawłowi Turczyńskiemu. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Pawłowi Turczyńskiemu. [pobierz uchwałę],
  9. Sprawy dotyczące tytułów honorowych:
    1. Uchwała w sprawie wszczęcia postępowania o nadanie prof. dr. hab. Andrzejowi K. Koźmińskiemu tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Warszawskiego – wniosek Wydziału Zarządzania. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie nadania charakteru uczelnianego uroczystości odnowienia doktoratu prof. dr hab. Katarzyny Cieślak-Blinowskiej – wniosek Wydziału Fizyki. [pobierz uchwałę],[pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie nadania charakteru uczelnianego uroczystości odnowienia doktoratu prof. dr hab. Izabeli Sosnowskiej – wniosek Wydziału Fizyki. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Uchwała w sprawie utraty mocy uchwał Senatu Uniwersytetu Warszawskiego.  [pobierz uchwałę]
  11. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
    1. Dyskusja i ewentualne podjęcie uchwały w sprawie wolności mediów.
    2. Dyskusja i ewentualne podjęcie uchwały w sprawie Pakietu Wolności Akademickich.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 22 września 2021 r. godz. 14:00 – Aula im. Adama Mickiewicza, Auditorium Maximum

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołów:
    1. Protokół nr 10 posiedzenia Senatu w dniu 16 czerwca 2021 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
    2. Protokół nr 11 posiedzenia Senatu w dniu 2 lipca 2021 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Sprawozdanie dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie z działalności systemu biblioteczno-informacyjnego za rok 2020. [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Magdaleny Bogusławskiej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    2. dr hab. Iwony Burkackiej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    3. dr. hab. inż. Dariusza Dobrzyńskiego z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    4. dr. hab. Norberta Dojera z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    5. dr hab. Galiny Filipuk z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    6. dr. hab. Sławomira Ilnickiego z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    7. dr. hab. Konrada Iwanickiego z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    8. dr hab. Agnieszki Kacprzak z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
    9. dr. hab. Artura Kalinowskiego z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    10. dr hab. Urszuli Kosińskiej z Wydziału Historii; [pobierz wniosek]
    11. dr. Piotra Krzyżanowskiego z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    12. dr hab. Julii Kubisy z Wydziału Socjologii; [pobierz wniosek]
    13. dr. hab. Piotra Łuczyńskiego z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    14. dr hab. Joanny Mackiewicz-Łyziak z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    15. dr hab. Katarzyny Metelskiej-Szaniawskiej z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    16. dr. hab. Błażeja Miasojedowa z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    17. dr hab. Anny Michałowskiej-Mycielskiej z Wydziału Historii; [pobierz wniosek]
    18. dr Janiny Mincer-Daszkiewicz z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    19. dr hab. Janiny Mołczanow z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    20. dr hab. Katarzyny Moszczyńskiej-Dürst z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    21. dr. hab. Marcina Napiórkowskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    22. dr. hab. Łukasza Niesiołowskiego-Spanò z Wydziału Historii; [pobierz wniosek]
    23. dr hab. Agnieszki Olechnickiej z Instytutu Ameryk i Europy; [pobierz wniosek]
    24. dr. hab. Michała B. Paradowskiego z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    25. dr. hab. Marka Pawełczaka z Wydziału Historii; [pobierz wniosek]
    26. dr hab. Małgorzaty Sandowicz z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
    27. dr. hab. Mariusza Skałby z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    28. dr. hab. Pawła Skibińskiego z Wydziału Historii; [pobierz wniosek]
    29. dr. hab. Michała Skrzypczaka z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    30. dr. hab. Macieja Smuka z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    31. dr hab. Magdaleny Stobińskiej z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    32. dr hab. Magdaleny Sykurskiej-Derwojed z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    33. dr. hab. Krzysztofa Szczygielskiego z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    34. dr. hab. Jacka Szczytko z Wydziału Fizyki; [pobierz wniosek]
    35. dr hab. Urszuli Topczewskiej z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    36. dr. hab. Krzysztofa Walczaka z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
    37. dr hab. Joanny Wawrzyniak z Wydziału Socjologii; [pobierz wniosek]
    38. dr hab. Agnieszki Wiszniewskiej-Matyszkiel z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz wniosek]
    39. dr. hab. Jerzego Wojtkiewicza z Wydziału Fizyki. [pobierz wniosek]
  6. Uchwała w sprawie wyboru kandydatów na członków Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kadencję 2022-2025. [pobierz uchwałę – II WERSJA], [pobierz materiał]
  7. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Dziedzictwo kulturowe Warszawy i Mazowsza – sztuka, kultura, zabytki. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Dziedzictwo kulturowe – ochrona, konserwacja, zarządzanie. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Podyplomowe Studia Menedżerskie – Zarządzania procesem legalizacji i zatrudniania cudzoziemców w Polsce. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    4. Uchwała w sprawie zmiany programu studiów podyplomowych Współczesne Migracje Międzynarodowe. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  8. Uchwała w sprawie przyjęcia recenzji prof. dr hab. Czesława Radzewicza z Wydziału Fizyki dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Politechniki Wrocławskiej – prof. Gerarda Mourou. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję]
  9. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

 

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 2 lipca 2021 r. godz. 12:00 – posiedzenie zdalne

UZUPEŁNIENIE PORZĄDKU OBRAD

Punkt 7. został uzupełniony o opinie dot. interpretacji § 26 ust. 2 Statutu:
1) opinia prof. dr. hab. Marka Zubika [pobierz materiał – opinia nr 1]
2) opinia dr .hab. Marcina Wiącka, prof. ucz. [pobierz materiał – opinia nr 2]
3) opinia dr .hab. Ryszarda Piotrowskiego, prof. ucz. [pobierz materiał – opinia nr 3]

W punkcie 8. dodaje się punkt 8.3. w brzmieniu:

8.3. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 429 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 22 maja 2019 r. w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów i świadectw na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz załączniki], [pobierz materiał]

W punkcie 9. punkty 9.1. i 9.2., otrzymują brzmienie:
9.1. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Szkoła wobec nowych wyzwań – perspektywa nauczyciela.  [pobierz II wersję uchwały]
9.2. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Skuteczne zarządzanie współczesną jednostką oświatową. [pobierz II wersję uchwały]

 

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora.
    1. Terminy posiedzeń Senatu w roku akademickim 2021/2022. [pobierz materiał]
  3. Przyjęcie Sprawozdania  Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z działalności Uczelni za rok 2020. [pobierz uchwałę] [pobierz załącznik – Sprawozdanie Rektora za rok 2020], [pobierz materiał – Załącznik do Sprawozdania Rektora za rok 2020 – wersja w j. angielskim]
  4. Sprawozdanie z działalności Zarządu Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2020. [pobierz materiał]
    1. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2020. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego za rok 2020 oraz udzielenia Zarządowi Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego absolutorium za rok 2020. [pobierz uchwałę]
  5. Odwołanie i wybór uzupełniający członka Komisji Senackiej ds. Polityki Kadrowej w kadencji 2020–2024. [pobierz materiał],  [pobierz materiał – Kandydaci]
  6. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o zasadności wystąpienia z wnioskiem o przyznanie nagród ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Anny Ajduk z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
    2. dr. hab. Jana Dzierżka z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    3. dr. hab. Miłosza Giersza z Wydziału Archeologii; [pobierz wniosek]
    4. dr. hab. Marcina Grodzkiego z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
    5. dr hab. Doroty Hoffman-Zacharskiej z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
    6. dr. hab. Radosława Kalety z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    7. dr hab. Joanny Koniecznej-Sałamatin z Wydziału Socjologii; [pobierz wniosek]
    8. dr. hab. Grzegorza Kościa z Instytutu Ameryk i Europy; [pobierz wniosek]
    9. dr. hab. Sebastiana Kowalczyka z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    10. dr. hab. Wojciecha Kozłowskiego z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    11. dr hab. Beaty Łukaszewicz z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    12. dr. hab. Roberta Mysłajka z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
    13. dr hab. Danuty Olszewskiej-Nejbert z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    14. dr hab. Joanny Osiejewicz z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [informacja]
    15. dr. hab. Pawła Piszczatowskiego z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    16. dr hab. Doroty Porowskiej z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    17. dr hab. Hanny Rubinkowskiej-Anioł z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
    18. dr. hab. Marcina Szymanka z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    19. dr. hab. Mikołaja Zapalskiego z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    20. dr. hab. Pawła Żmudzkiego z Wydziału Historii. [pobierz wniosek]
  8. Sprawy dotyczące studiów.
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 414 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 8 maja 2019 r. w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie programu studiów wspólnych na kierunku studiów International Management and Intercultural Communication – Global MBA. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz materiał]
  9. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Szkoła wobec nowych wyzwań – perspektywa nauczyciela na Wydziale Polonistyki. [pobierz uchwałę],  [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Skuteczne zarządzanie współczesną jednostką oświatową na Wydziale Zarządzania. [pobierz uchwałę],  [pobierz materiał]
  10. Sprawy dotyczące rekrutacji.
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 578 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2021/2022. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 42 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 17 marca 2021 r. w sprawie określenia limitów przyjęć na studia w roku akademickim 2021/2022. [pobierz uchwałę]
  11. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
    1. Uchwała w sprawie Karty Erasmus dla Szkolnictwa Wyższego na lata 2021–2027. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – załącznik nr 1], [pobierz materiał – załącznik nr 2]

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 16 czerwca 2021 r. godz. 14:00 – posiedzenie zdalne

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 9 posiedzenia Senatu w dniu 19 maja 2021 r. [pobierz projekt protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Macieja Bernatta z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
    2. dr hab. Katarzyny Dziewanowskiej z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
    3. dr. hab. Remigiusza Kijaka z Wydziału Pedagogicznego; [pobierz wniosek]
    4. dr hab. Joanny Osiejewicz z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    5. dr. hab. Piotra Wójcika z Wydziału Nauk Ekonomicznych. [pobierz wniosek]
  5. Sprawy dotyczące rekrutacji.
    1. Uchwała w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2022/2023. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz załącznik nr 5]
    2. Uchwała w sprawie zasad przyjmowania laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych na studia w roku akademickim 2025/2026. [pobierz uchwałę]
    3. Uchwała w sprawie szczegółowych warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego na studia prowadzone na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2022/2023 na podstawie potwierdzania efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną. [pobierz uchwałę]
    4. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 578 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2021/2022. [pobierz uchwałę]
  6. Sprawy dotyczące studiów podyplomowych.
    1. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych na Wydziale Lingwistyki Stosowanej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie zmian w programie studiów podyplomowych na Wydziale Pedagogicznym. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7. Uchwała w sprawie określenia sposobu wyłaniania i liczby przedstawicieli w Radzie Naukowej Dziedzin. [pobierz uchwałę]
  8. Uchwała w sprawie zgłoszenia kandydatów na członków korespondentów Polskiej Akademii Nauk.  [pobierz uchwałę], [pobierz materiał], [pobierz materiał]
  9. Uchwała w sprawie nadania prof. Hideo Ohno tytułu doktora honoris causa Uniwersytetu Warszawskiego – wniosek Wydziału Fizyki. [pobierz uchwałę], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję], [pobierz recenzję]
  10. Ankiety studenckie oceny zajęć dydaktycznych – dyskusja.
  11. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

Posiedzenie Senatu w dniu 19 maja 2021 r. godz. 14:00 – posiedzenie zdalne

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 8 posiedzenia Senatu w dniu 21 kwietnia 2021 r. [pobierz projekt protokołu], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Ewaluacja dyscyplin naukowych na Uniwersytecie Warszawskim.
  5. Odwołanie i wybór uzupełniający spośród studentów członka Komisji Senackiej ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia w kadencji 2020–2024. [informacja], [pobierz materiał]
  6. Uchwała w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych dr. hab. Krzysztofowi Koronie – Wydział Fizyki. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  7.  Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Tatiany Chauvin z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    2. dr hab. Elżbiety Durys z Wydziału Pedagogicznego; [pobierz wniosek]
    3. dr hab. Małgorzaty Głowackiej-Grajper z Wydziału Socjologii; [pobierz wniosek]
    4. dr. hab. Jerzego Grzybowskiego z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    5. dr Bożeny Kicińskiej z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz wniosek]
    6. dr hab. Magdaleny Latkowskiej z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    7. dr. hab. Henryka Litwina z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
    8.  dr hab. Ewy Rynarzewskiej z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
    9. dr. hab. Przemysława Sadury z Wydziału Socjologii. [pobierz wniosek]
  8. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 414 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 8 maja 2019 r. w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  9. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW

Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 21 kwietnia 2021 r. godz. 14:00 – posiedzenie zdalne

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 7 posiedzenia Senatu w dniu 17 marca 2021 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Uchwała w sprawie nagród Prezesa Rady Ministrów za rok 2020. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał], [pobierz uchwałę – II Wersja], [pobierz materiał – II Wersja]
  5. Procedura i kryteria zatrudnienia na stanowisku profesora uczelni na Uniwersytecie Warszawskim.
  6. Ewaluacja 2021.
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej nadania statusu profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim: [pobierz uchwałę]
    1. prof. dr. hab. Krzysztofowi Maksymiukowi z Wydziału Chemii; [pobierz materiał]
    2. prof. dr hab. Magdalenie Skompskiej z Wydziału Chemii. [pobierz materiał]
  8. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Macieja Borodzika z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz materiał]
    2. dr. hab. Wojciecha Gagatka z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz materiał]
    3. dr hab. Anny Górajek z Wydziału Neofilologii; [pobierz materiał]
    4. dr hab. Anny Just z Wydziału Neofilologii; [pobierz materiał]
    5. dr. hab. Leszka Kołodziejczyka z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz materiał]
    6. dr hab. Iryny Kononenko z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz materiał]
    7. dr. hab. Henryka Michalewskiego z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz materiał]
    8. dr. hab. Marcina Muchy z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz materiał]
    9. dr hab. Moniki Piotrowskiej z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz materiał]
    10. dr. Pawła Poławskiego z Wydziału Socjologii; [pobierz materiał]
    11. dr hab. Svitlany Romaniuk z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz materiał]
    12. dr. hab. Pawła Rutkowskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz materiał]
    13. dr. hab. Jacka Rzepki z Wydziału Historii; [pobierz materiał]
    14. dr. hab. Piotra Ugniewskiego z Wydziału Historii; [pobierz materiał]
    15. dr. hab. Marka Węcowskiego z Wydziału Historii; [pobierz materiał]
    16. dr. hab. Bartosza Wilczyńskiego z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz materiał]
    17. dr. hab. Marcina Zaremby z Wydziału Historii; [pobierz materiał]
    18. dr hab. Anny Zatorskiej-Goldstein z Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz materiał]
    19. dr hab. Judyty Zbierskiej-Mościckiej z Wydziału Neofilologii. [pobierz materiał]
  9. Sprawy dotyczące szkół doktorskich:
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 17 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 20 stycznia 2021 r. w sprawie zasad rekrutacji do szkół doktorskich Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 444 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Regulaminów szkół doktorskich na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz autopoprawkę]
  10. Uchwała w sprawie utworzenia studiów podyplomowych na Wydziale Nauk Ekonomicznych. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  11. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 578 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2021/2022. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 379 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023. [pobierz uchwałę]
    3. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 452 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2023/2024. [pobierz uchwałę]
    4. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 579 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2024/2025. [pobierz uchwałę]
    5. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 42 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 17 marca 2021 r. w sprawie określenia limitów przyjęć na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2021/2022. [pobierz uchwałę]
  12. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
    1. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji i Nauki wykonania zadania w dziedzinie nauczania – polegającego na wykonaniu badania praktyki szkół i oddziałów integracyjnych w zakresie realizacji założeń edukacji włączającej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie powołania recenzenta dorobku kandydata do tytułu doktora honoris causa Politechniki Wrocławskiej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 17 marca 2021 r. godz. 14:00 – posiedzenie zdalne

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 6 posiedzenia Senatu w dniu 17 lutego 2021 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora. [pobierz materiał “Piwnice  Pałacu Kazimierzowskiego” – załącznik do projektu protokołu nr 7]
  4. Informacja Rzecznika Akademickiego na temat działalności w roku 2020.
  5.  Wybór członków będących doktorantami, w kadencji 2020–2024 do: [pobierz materiał – Kandydaci]
    1. Komisji Senackiej ds. Finansowych; [pobierz materiał]
    2. Komisji Senackiej ds. Naukowych; [pobierz materiał]
    3. Komisji Senackiej ds. Polityki Kadrowej; [pobierz materiał]
    4. Komisji Senackiej ds. Rozwoju Przestrzennego; [pobierz materiał]
    5. Komisji Senackiej ds. Socjalnych; [pobierz materiał]
    6. Komisji Senackiej ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia; [pobierz materiał]
    7. Komisji Senackiej Prawno-Statutowej. [pobierz materiał]
  6. Wybór członków będących doktorantami, w kadencji 2020–2024 do:
    1. Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej; [pobierz materiał – Kandydaci], [pobierz materiał]
    2. Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów; [pobierz materiał – Kandydaci], [pobierz materiał]
    3. Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów. [pobierz materiał – Kandydaci], [pobierz materiał]
  7.  Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Zbigniewa Banaszczyka z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz materiał]
    2. dr hab. Marty Bucholc z Wydziału Socjologii; [pobierz materiał]
    3. dr hab. Agnieszki Budzyńskiej-Dacy z Wydziału Polonistyki; [pobierz materiał]
    4. dr Grażyny Czetwertyńskiej z Wydziału „Artes Liberales”; [pobierz materiał]
    5. dr. hab. Andrzeja Dragana z Wydziału Fizyki; [pobierz materiał]
    6. dr. hab. Grzegorza Gudzbelera z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz materiał]
    7. dr hab. Małgorzaty Jacyno z Wydziału Socjologii; [pobierz materiał]
    8. dr hab. Anny Jaroszewskiej z Wydziału Neofilologii; [pobierz materiał]
    9. dr. hab. Macieja Kamińskiego z Wydziału Fizyki; [pobierz materiał]
    10. dr. hab. Krzysztofa Kazimierczuka z Centrum Nowych Technologii UW; [pobierz materiał]
    11. dr hab. Iwony Stachlewskiej z Wydziału Fizyki; [pobierz materiał]
    12. dr hab. Bożeny Szal z Wydziału Biologii; [pobierz materiał]
    13. dr. hab. Pawła Szerszenia z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz materiał]
    14. dr. hab. Jarosława Żygierewicza z Wydziału Fizyki. [pobierz materiał]
  8. Sprawy dotyczące studiów:
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 414 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 8 maja 2019 r. w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę],  [pobierz materiał] STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA I JEDNOLITE MAGISTERSKIE  [pobierz załącznik nr 1],[pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz załącznik nr 5], [pobierz załącznik nr 6], [pobierz załącznik nr 7], [pobierz załącznik nr 8], [pobierz załącznik nr 9], [pobierz załącznik nr 10], [pobierz załącznik nr 11], [pobierz załącznik nr 12], [pobierz załącznik nr 13],  [pobierz załącznik nr 14], [pobierz załącznik nr 15], [pobierz załącznik nr 16], [pobierz załącznik nr 17], [pobierz załącznik nr 18], [pobierz załącznik nr 19], [pobierz załącznik nr 20], [pobierz załącznik nr 21] STUDIA DRUGIEGO STOPNIA  [pobierz załącznik nr 22], [pobierz załącznik nr 23], [pobierz załącznik nr 24], [pobierz załącznik nr 25], [pobierz załącznik nr 26], [pobierz załącznik nr 27], [pobierz załącznik nr 28], [pobierz załącznik nr 29], [pobierz załącznik nr 30], [pobierz załącznik nr 31], [pobierz załącznik nr 32], [pobierz załącznik nr 33], [pobierz załącznik nr 34], [pobierz załącznik nr 35], [pobierz załącznik nr 36], [pobierz załącznik nr 37]
    2. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów Interdisciplinary Studies on Social Change: Mediterranean and Other European Borderlands – wniosek Wydziału „Artes Liberales”; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów architektura przestrzeni informacyjnych – wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz materiał]
    4. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów publikowanie współczesne – wniosek Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz materiał]
    5. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów chemia jądrowa i radiofarmaceutyki – wniosek Wydziału Chemii; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz materiał]
    6. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów chemia medyczna – wniosek Wydziału Chemii; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz materiał]
    7. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów radiogenomika – wniosek Wydziału Chemii; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz materiał]
    8. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów nanoinżynieria – wniosek Wydziału Fizyki; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz materiał]
    9. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów Religions of Asia and Africa: Buddhism, Islam and Others – wniosek Wydziału Orientalistycznego; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz materiał]
    10. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów Machine Learning – wniosek Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz materiał]
    11. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów sztuka pisania – wniosek Wydziału Polonistyki; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz załącznik – II WERSJA], [pobierz materiał]
    12. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów socjologia interwencji społecznych – wniosek Wydział Socjologii; [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik], [pobierz załącznik – II WERSJA]  [pobierz materiał]
    13. Uchwała w sprawie programu studiów na kierunku studiów praca socjalna – wniosek Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1 ], [pobierz załącznik nr 2 ], [pobierz materiał]
  9. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie określenia limitów przyjęć na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2021/2022. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 578 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2021/2022. [pobierz uchwałę]
  10. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 17 lutego 2021 r. godz. 14:00 – posiedzenie zdalne

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 5 posiedzenia Senatu w dniu 20 stycznia 2021 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
    1. Informacja dotycząca wyników rekrutacji do szkół doktorskich w roku akademickim 2020/2021. [pobierz materiał – prezentacja], [pobierz materiał – zestawienie]
  4. Sprawozdanie z działalności Zarządu Samorządu Doktorantów UW.
  5. Uchwała w sprawie ustalenia wysokości miesięcznego wynagrodzenia członków Rady Uczelni Uniwersytetu Warszawskiego. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę  – II WERSJA]
  6. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr. hab. Marka Baraniaka z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
    2. dr hab. Agaty Barei-Starzyńskiej z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
    3. dr. hab. Macieja Dąbskiego z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz wniosek]
    4. dr hab. Małgorzaty Durydiwki z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych; [pobierz wniosek]
    5. dr. hab. Tomasza Gackowskiego z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
    6. dr hab. Agnieszki Otwinowskiej-Kasztelanic z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    7. dr. hab. Mikołaja Pawlaka z Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji; [pobierz wniosek]
    8. dr hab. Ewy Pileckiej z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    9. dr. hab. Piotra Rylskiego z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    10. dr hab. Marzeny Stępień z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    11. dr. hab. Pawła Waszkiewicza z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    12. dr hab. Anny Wojciuk z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych; [pobierz wniosek]
    13. dr. hab. Tadeusza Zembrzuskiego z Wydziału Prawa i Administracji. [pobierz wniosek]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o powołaniu Uczelnianej Komisji Oceniającej. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  8. Sprawy organizacyjne – opinia w sprawie utworzenia ogólnouniwersyteckich jednostek organizacyjnych:
    1. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii w sprawie utworzenia ogólnouniwersyteckiej jednostki organizacyjnej Centrum Badań nad Kulturą Warszawy. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    2. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii w sprawie utworzenia ogólnouniwersyteckiej jednostki organizacyjnej Interdyscyplinarnego Centrum Badawczego Uniwersytetu Warszawskiego „Tożsamość – Dialog – Bezpieczeństwo”. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
    3. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii w sprawie utworzenia ogólnouniwersyteckiej jednostki organizacyjnej Ośrodka Studiów Szwajcarskich. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  9. Sprawy dotyczące rekrutacji:
    1. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 578 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia pierwszego stopnia, jednolite studia magisterskie i studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2021/2022. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę  – II WERSJA]
    2. Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 379 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie szczegółowych zasad przyjmowania na studia laureatów i finalistów olimpiad stopnia centralnego oraz laureatów i finalistów konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych w roku akademickim 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 oraz 2022/2023. [pobierz uchwałę], [pobierz uchwałę  – II WERSJA]
  10. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 20 stycznia 2021 r. godz. 14:00 – posiedzenie zdalne

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 4 posiedzenia Senatu w dniu 16 grudnia 2020 r. [pobierz projekt protokołu], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.                                                                                                                                                                                      3a Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr 414 Senatu Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 8 maja 2019 r. w sprawie programów studiów na Uniwersytecie Warszawskim. [pobierz uchwałę], [pobierz załącznik nr 1], [pobierz załącznik nr 2], [pobierz załącznik nr 3], [pobierz załącznik nr 4], [pobierz załącznik nr 5], [pobierz załącznik nr 6], [pobierz materiał – uchwała URK]
  4. Ewaluacja dyscyplin na Uniwersytecie Warszawskim.
  5. Uchwała w sprawie zasad rekrutacji do szkół doktorskich Uniwersytetu Warszawskiego. (kontynuacja) [pobierz uchwałę], [pobierz materiał – uchwała nr 60 RSD], [pobierz materiał – uchwała nr 64 RSD] [pobierz materiał – uchwała RD SDNH], [pobierz materiał – uchwała RD SDNS], [pobierz materiał – uchwała RD SDNSiP], [pobierz materiał – uchwała RD MSD]
  6. Wybór członków Rady Uczelni Uniwersytetu Warszawskiego na kadencję 2021–2024. (kontynuacja) [pobierz uchwałę] [pobierz materiał – Kandydaci], [pobierz materiał – uchwała UKW]
  7. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowisku profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Joanny Godlewicz-Adamiec z Wydziału Neofilologii; [pobierz wniosek]
    2. dr Beryl ter Haar z Wydziału Prawa i Administracji; [pobierz wniosek]
    3. dr hab. Katarzyny Kłosińskiej z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    4. dr. hab. Kamila Kuraszkiewicza z Wydziału Orientalistycznego; [pobierz wniosek]
    5.  dr hab. Anity Lorenc z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    6. dr Danuty Soleckiej z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
    7.  dr. hab. Piotra Wasylczyka z Wydziału Fizyki. [pobierz wniosek]
  8.  Sprawy bieżące i wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 18 listopada 2020 r. godz. 14:00 – posiedzenie zdalne

Uzupełniony porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu nr 1 posiedzenia Senatu w dniu 23 września 2020 r. [pobierz protokół], [pobierz załącznik]
  3. Informacje Rektora.
  4. Informacja dotycząca wyników rekrutacji na studia pierwszego stopnia, jednolite magisterskie i drugiego stopnia w roku akademickim 2020/2021. [pobierz materiał – I Stopień i jednolite magisterskie], [pobierz materiał – II Stopień], [pobierz prezentację], [pobierz prezentację]
  5.  Wybór członków niebędących studentami lub doktorantami, na kadencję 2020–2024 (kontynuacja) do:
    1. Komisji Senackiej ds. Finansowych; [pobierz materiał – Kandydaci]
    2. Komisji Senackiej ds. Naukowych; [pobierz materiał – Kandydaci]
    3. Komisji Senackiej ds. Rozwoju Przestrzennego. [pobierz materiał – Kandydaci]
  6. Wskazanie członków Uniwersyteckiej Rady ds. Kształcenia na kadencję 2020–2024 (kontynuacja). [pobierz materiał – Kandydaci]
  7. Uchwała w sprawie kryteriów jakie powinni spełniać kandydaci powoływani przez Rektora na członków rad naukowych dyscyplin. [pobierz uchwałę]
  8. Uchwała w sprawie określenia trybu zgłaszania kandydatów na członków Rady Uczelni Uniwersytetu Warszawskiego na kadencję 2021–2024. [pobierz uchwałę]
  9. Uchwała w sprawie wzajemnego poszanowania bez względu na przekonania polityczne lub światopoglądowe. [pobierz uchwałę]
  10. Sprawy bieżące.
  11. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

Posiedzenie Senatu w dniu 12 listopada 2020 r. godz. 14:00 – posiedzenie zdalne

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora.
  3. Przyjęcie protokołu nr 1 posiedzenia Senatu w dniu 23 września 2020 r. [pobierz projekt protokołu], [pobierz załącznik]
  4. Wybór członków:
    1. niebędących studentami lub doktorantami, na kadencję 2020–2024 do:
      1. Komisji Senackiej ds. Finansowych; [Kandydaci], [Kandydaci – II WERSJA]
      2. Komisji Senackiej ds. Naukowych; [Kandydaci]
      3. Komisji Senackiej ds. Polityki Kadrowej; [Kandydaci]
      4. Komisji Senackiej ds. Rozwoju Przestrzennego; [Kandydaci], [Kandydaci – II WERSJA]
      5. Komisji Senackiej ds. Socjalnych; [Kandydaci]
      6. Komisji Senackiej ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia; [Kandydaci]
      7. Komisji Senackiej Prawno-Statutowej. [Kandydaci], [Kandydaci – II WERSJA]
    2. będących studentami, w kadencji 2020–2024. do:
      1. Komisji Senackiej ds. Finansowych; [Kandydaci]
      2. Komisji Senackiej ds. Naukowych; [Kandydaci]
      3. Komisji Senackiej ds. Polityki Kadrowej; [Kandydaci]
      4. Komisji Senackiej ds. Rozwoju Przestrzennego; [Kandydaci]
      5. Komisji Senackiej ds. Socjalnych; [Kandydaci]
      6. Komisji Senackiej ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia; [Kandydaci]
      7. Komisji Senackiej  Prawno-Statutowej. [Kandydaci]
    3. będących doktorantami, w kadencji 2020–2024 do:
      1. Komisji Senackiej ds. Finansowych; [Kandydaci]
      2. Komisji Senackiej ds. Naukowych; [Kandydaci]
      3. Komisji Senackiej ds. Polityki Kadrowej; [Kandydaci]
      4. Komisji Senackiej ds. Rozwoju Przestrzennego; [Kandydaci]
      5. Komisji Senackiej ds. Socjalnych; [Kandydaci]
      6. Komisji Senackiej ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia; [Kandydaci]
      7. Komisji Senackiej Prawno-Statutowej. [Kandydaci]
  5. Wybór członków Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej:
    1. spośród nauczycieli akademickich, na kadencję 2020–2024. [Kandydaci], [Kandydaci – II WERSJA]
    2. spośród studentów, w kadencji 2020–2024. [Kandydaci],
    3. spośród doktorantów, w kadencji 2020–2024. [Kandydaci]
  6. Wybór członków Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów:
    1. spośród nauczycieli akademickich, na kadencję 2020–2024. [Kandydaci]
    2. spośród studentów, w kadencji 2020–2024. [Kandydaci],
    3. spośród doktorantów, w kadencji 2020–2024. [Kandydaci]
  7. Wybór członków Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów:
    1. spośród nauczycieli akademickich, na kadencję 2020–2024. [Kandydaci]
    2. spośród studentów, w kadencji 2020–2024. [Kandydaci]
    3. spośród doktorantów, w kadencji 2020–2024. [Kandydaci]
  8. Wskazanie członków Uniwersyteckiej Rady ds. Kształcenia na kadencję 2020–2024. [Kandydaci], [Informacje o kandydatach]
  9. Uchwała w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora w dziedzinie nauk społecznych dr. hab. Tadeuszowi Wallasowi – Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  10. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej przyznania statusu profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim: [pobierz uchwałę],
    1. prof. dr hab. Joannie Madalińskiej-Michalak z Wydziału Pedagogicznego; [pobierz materiał]
    2. prof. dr hab. Ewie Pałasz-Rutkowskiej z Wydziału Orientalistycznego. [pobierz materiał]
  11. Uchwała w sprawie kryteriów jakie powinni spełniać kandydaci powoływani przez Rektora na członków rad naukowych dyscyplin. [pobierz uchwałę], [Uchwały RND dostępne są na stronie: https://radynaukowe.uw.edu.pl/akty-prawne/]
  12. Sprawy bieżące.
  13. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW
Rektor: A. Z. Nowak

 

 

 

Posiedzenie Senatu w dniu 23 września 2020 r. godz. 14:00 – Aula im. Adama Mickiewicza, Auditorium Maximum

Porządek obrad:

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Informacje Rektora.
    [pobierz materiał  – Skład Senatu], [pobierz materiał – Terminy posiedzeń]
  3. Komisje senackie w kadencji 2020-2024:
    1. Uchwała w sprawie utworzenia stałych komisji senackich, określenia zakresu ich działania oraz liczby członków na kadencję 2020-2024. [pobierz uchwałę]
    2. Uchwała w sprawie określenie trybu wyborczego przewodniczących stałych komisji senackich na kadencję 2020-2024. [pobierz uchwałę]
    3. Uchwała w sprawie wyboru przewodniczących stałych komisji senackich na kadencję 2020-2024. [pobierz uchwałę], [lista kandydatów Rektora]
  4. Uchwała w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora w dziedzinie nauk humanistycznych dr. hab. Przemysławowi E. Gębalowi – Wydział Polonistyki. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  5. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej zatrudnienia na Uniwersytecie Warszawskim na stanowiskach profesora uczelni: [pobierz uchwałę]
    1. dr hab. Dobrochny Bach-Goleckiej z Wydziału Prawa i Administracji [pobierz wniosek]
    2. dr hab. Łucji Biel z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    3. dr hab. Edyty Brzóski-Wójtowicz z Wydziału Biologii; [pobierz wniosek]
    4. dr hab. Katarzyny Dembicz z Instytutu Ameryk i Europy; [pobierz wniosek]
    5. dr hab. Renaty Gabryelczyk z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    6. dr. hab. Pawła Kaczmarczyka z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    7. dr hab. Olgi Kiuily z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    8. dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego z Wydziału Polonistyki; [pobierz wniosek]
    9. dr. hab. Tomasza Łysaka z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    10. dr. hab. Krzysztofa Miecznikowskiego z Wydziału Chemii; [pobierz wniosek]
    11. dr. hab. Leszka Morawskiego z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    12. dr. hab. Igora Postuły z Wydziału Zarządzania; [pobierz wniosek]
    13. dr. hab. Jacka Puchalskiego z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
    14.  dr. hab. Bartłomieja Rokickiego z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    15. dr hab. Joanny Siwińskiej-Gorzelak z Wydziału Nauk Ekonomicznych; [pobierz wniosek]
    16. dr hab. Agnieszki Szarkowskiej z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    17. dr. hab. Piotra Szlanty z Wydziału Historii; [pobierz wniosek]
    18. dr. hab. Marka Tobery z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii; [pobierz wniosek]
    19.  dr. hab. Piotra Twardzisza z Wydziału Lingwistyki Stosowanej; [pobierz wniosek]
    20. dr. hab. Roberta Wiśniewskiego z Wydziału Historii; [pobierz wniosek]
  6. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej przyznania statusu profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Warszawskim: [pobierz uchwałę]
    1. prof. dr hab. Ewie Krogulec z Wydziału Geologii; [pobierz wniosek]
    2. prof. dr hab. Dominice Maison z Wydziału Psychologii. [pobierz wniosek]
  7. Uchwała w sprawie wyboru kandydatów na członków Komisji Dyscyplinarnej przy Radzie Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kadencję 2021-2024. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  8. Sprawy bieżące.
    1. Uchwała w sprawie zlecenia przez Ministra Edukacji Narodowej wykonania zadania w dziedzinie nauczania – polegającego na opracowaniu podręczników i materiałów dostosowanych do potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami. [pobierz uchwałę], [pobierz materiał]
  9. Wolne wnioski.

Przewodniczący Senatu UW

Rektor: A. Z. Nowak

Informacje archiwalne